FRE DE TRET NOUS CLA 250 E COUPÉ I CLA 250 E 300

FRE DE TRET NOUS CLA 250 E COUPÉ I CLA 250 E 300

Mercedes-Benz augmenta fins a 19 versions seva gamma d’híbrids endollables sota l’etiqueta EQ Power. Amb el CLA 250 i Coupé (consum combinat de combustible 1,5-1,4 l / 100 km, combinacions combinades de CO2 35-31 g / km, consum elèctric combinat 15,1-15,0 kWh / 100 km) i el CLA 250 i Shooting Brake (consum combinat de combustible 1,6-1,4 l / 100 km, combinacions combinades de CO2 37-33 g / km, consum elèctric combinat 15,4-14,8 kWh / 100 km) 1la marca de l’estrella compta amb cinc models compactes equipats amb la seva tecnologia híbrida de tercera generació.

Compta amb fins a 78 km d’autonomia elèctrica segons NEDC i va rebre el distintiu ambiental de la DGT “0 Emissions”. Ja es poden realitzar comandes des 44.850 euros i s’espera que les primeres unitats arribin a el mercat espanyol a l’agost.

El CLA 250 i, combina el motor de gasolina M282 de l’CLA 200 amb una potència de 118 kW (160 CV) i un parell de 230 Nm amb la propulsió de la lliçó elèctric de 75 kW (102 CV) amb un parell de 330 Nm. Quan les dues propulsions operen específicament s’assoleixen 160 kW (218 CV) i un total de 450 Nm. Aquestes dades es tradueixen en una resposta extremadament àgil amb una acceleració de 0-100 km / h en tan sol 6,8 segons per al Coupé i 6,9 segons per a la carrosseria Shooting Brake. La velocitat màxima en mode elèctric és de 140 km / h.

La bateria que equipa utilitza la tecnologia de Ion de liti, amb una capacitat de 15,6 kWh i ofereix una autonomia en manera elèctrica certificat en cicle NEDC2.0 entre 72-78 km pel Coupé i 69-76 km pel Shooting Brake i entre 60-69 i 58-68 km en cicle WLTP per Coupé i Shooing Brake respectivmante. D’aquesta manera, aquests models reben l’Etiqueta de Classificació Ambiental de la DGT “ZERO EMISSIONS”. La càrrega pot fer-se amb corrent altern o corrent continu. Amb corrent altern (CA) pot carregar en un wallbox a 7,4 kW de potència en 1 hora i 45 minuts de el 10 a el 100 per cent SoC (estat de càrrega). En una presa de corrent continu (CC) a 24 kW, la bateria pot carregar-se de l’10 a l’80 per cent de SoC en uns 25 minuts.

Un sistema innovador d’escapament permet una arquitectura compacta i intel·ligent: per obtenir una reducció mínima en la capacitat de maleter en la comparació amb els models germans sense motors híbrids, la fuita acaba en una sortida ubicada al centre de el pis de el vehicle. El silenciador darrere està allotjat al túnel de transmissió. La integració de l’tanc de combustible en l’espai d’instal·lació de l’eix crea espai addicional sota dels seients del darrere per la bateria d’alt voltatge.

Punt de càrrega gratuït amb el paquet Plug & Go

Mercedes-Benz dóna suport a la compra d’un dels seus vehicles EQ Power, amb distintiu ambiental de la DGT “0 Emissions”. Fins al 30 de setembre qualsevol dels 19 híbrids endollables de Mercedes inclou, sense cost, la instal·lació de el punt de càrrega a la llar o l’empresa de client amb tres anys de garantia, gràcies a l’acord entre Mercedes-Benz Espanya i Iberdrola.

I per als clients que contractin el subministrament d’energia amb Iberdrola, aquest acord també els permet recarregar la bateria dels seus vehicles elèctrics o híbrids endollables amb energia 100% verda, derivats de fonts de generació neta, amb certificats de garantia d’origen renovable (GDOS ), tant en els punts de càrrega privats com en la xarxa pública desplegada per Iberdrola. A més, aquests clients poden carregar durant sis mesos en aquesta xarxa de càrrega pública sense cost i gaudir de condicions molt avantatjoses en el subministrament d’energia, com la tarifa vall per a la recàrrega durant la nit. Aquesta tarifa permet recarregar en hores vall per tan sols 3 cèntims d’euro el kWh.