FREE2MOVE CONQUESTA NOUS MERCATS AMB EL SEU SERVEI DE SUBSCRIPCIÓ DE COTXES MENSUAL
En línia amb l’expansió del seu Hub de Mobilitat, Free2Move amplia Car On Demand per a clients B2B i B2C als Estats Units i Europa.
Boston Consulting Group ha assenyalat recentment que la subscripció de cotxes és cada vegada més important per al sector de l’automòbil; aquest mercat podria representar entre 30.000 i 40.000 milions de dòlars en 2030. Free2Move Car On Demand s’ha dissenyat específicament per abordar aquest nínxol, oferint als clients un programa flexible, amb tot inclòs mitjançant subscripció mensual, a què es pot accedir fàcilment a través de l’aplicació Free2Move. Free2Move Car On Demand no requereix de compromís a llarg termini.
Ja disponible a Washington D.C. i Los Angeles, així com a Espanya, França i Portugal, Free2Move amplia el seu servei de subscripció a la carta per incloure Portland i Baltimore, així com el Regne Unit i Alemanya. Estan previstos altres llançaments per a finals d’any, tant a Europa com als Estats Units. Aquesta àmplia expansió marca l’objectiu de Free2Move: simplificar la mobilitat dels seus clients amb solucions d’alt rendiment i a mida, en línia amb el món de l’demà.
En reconeixement per la seva experiència en el sector dels serveis de mobilitat, Free2Move ha rebut recentment el premi Frost & Sullivan «2021 New Mobility Marketplace Company of the Year». El Hub de Mobilitat de Free2Move és 100% digital i inclou enfocaments innovadors en les solucions de carsharing, rent-a-car, accés a aparcament i lloguer amb conductor, també disponibles en una única app.
«Des que vam llançar Car On Demand fa dos anys, l’hem perfeccionat com una solució flexible i eficaç, creada per respondre a les necessitats dels nostres clients B2C i B2B. El nostre servei es considera una veritable alternativa a la compra d’un vehicle, ja que cobreix l’accés diari o puntual. Estem orgullosos del nostre èxit; el 2021 vam atendre 110.000 demandes d’accés de vehicles i tenim una taxa de recomanació de clients de el 97% », comparteix Elodie Picand, directora de Vendes i Màrqueting de Free2Move.