GAMMA AUDI TFSIE UNA COMBINACIÓ INTEL·LIGENT

GAMMA AUDI TFSIE UNA COMBINACIÓ INTEL·LIGENT

En el mode Auto Hybrid, la configuració de funcionament principal, el motor TFSI i el motor elèctric es reparteixen el treball de forma intel·ligent.

Audi compta amb una completa gamma de models híbrids endollables que tenen en comú una experiència de conducció que combina seguretat, eficiència, confiança, una gestió de càrrega senzilla i una gran versatilitat per a ús diari. Aquestes qualitats constitueixen lobjectiu fonamental en el treball de desenvolupament dels models PHEV de la marca dels quatre cèrcols.
La gamma de models i els seus components tecnològics. Vint versions PHEV i dotze models de carrosseria en les gammes següents: A3, A6, A7 Sportback, A8, Q3, Q5 i Q8
Tres motors TFSI, combinats amb un motor elèctric síncron permanent (PSM) amb una potència compresa entre 80 kW i 105 kW. 4 TFSI amb 110 kW (150 CV): A3 Sportback, Q3, Q3 Sportback. TFSI amb 195 kW (265 CV): A6, A6 Avant, A7 Sportback, Q5, Q5 Sportback. TFSI amb 250 kW (340 CV): A8, Q7, Q8
Models compactes equipats amb transmissió S tronic i tracció davantera: A3 Sportback, Q3, Q3 Sportback
Models superiors amb transmissió S tronic i tracció quattre amb tecnologia ultra (A6, A6 Avant, A7 Sportback, Q5 i Q5 Sportback) o amb canvi tiptronic i tracció permanent quattro (Q7, Q8 i A8)
Bateria d’ions de liti, amb una capacitat total entre 13 i 17,9 kWh, segons el model. Autonomia elèctrica de fins a 73 quilòmetres (WLTP) per a l’A6 50 TFSIe
Displays específics del sistema híbrid per al conductor, com ara el mesurador de potència i el diagrama de flux d’energia
Engegueu sempre en mode elèctric; la velocitat màxima funcionant amb electricitat és de 135 km/h o 140 km/h, segons el model. Botó EV per prioritzar la conducció elèctrica
Mode híbrid; el motor elèctric i el de combustió treballen junts per oferir eficiència i funcions especials -mantenir o augmentar la càrrega de la bateria- controlades pel conductor a través del MMI
Marxa per inèrcia i regeneració; en frenar la potència de regeneració denergia és de fins a 80 kW; els frens hidràulics de les rodes s’activen a partir de 0,3 g de desacceleració
Estratègia predictiva de funcionament amb guia a la destinació activada; crea un pla per distribuir la càrrega de la bateria al llarg de la ruta utilitzant les dades de navegació i lajuda de lassistent predictiu deficiència
Sistema Audi drive select de sèrie; influeix en el lliurament de potència i la recuperació
Recàrrega al domicili usant el sistema de càrrega compact, cable de mode 3 per als terminals de càrrega públics
Capacitat màxima de càrrega de fins a 7,4 kW segons el model; dues hores i mitja per carregar completament una bateria en una presa de corrent industrial
El servei de càrrega Audi e-tron Charging Service permet el fàcil accés a 220.000 punts de càrrega de corrent altern a Europa
Aplicació myAudi per a càrrega remota i climatització prèvia de l’habitacle a través del telèfon intel·ligent; també mostra les estacions de càrrega.
El primer objectiu d’Audi amb els models PHEV és oferir una experiència de conducció que inspiri seguretat. El seu concepte de propulsió proporciona una gran eficiència i un poder alt de recuperació d’energia. Com a resultat, una gran part dels trajectes diaris es poden cobrir només amb energia elèctrica i zero emissions locals. A baixes velocitats, el sistema acústic d’alerta de vehicles genera l’e-sound prescrit per la normativa.
Els consums combinats de combustible i d’energia elèctrica dels models esmentats, depenen de la combinació pneumàtic/llanta seleccionada i de la variant de motor i transmissió, van des de: 1,0 a 2,0 litres i 14,4 a 21,7 kWh.

Gamma disponible a partir de 42.150€ i fins a 116.090€.

Fitxa Tècnica – Q8 55TFSIe
Cilindrada 2.995 cc. Potència 340CV / 6.400 rpm. Autonomia elèctrica WLTP 45 km. CO2 61 g/km Velocitat màx. 240 km/h. De 0 a 100 km/h. 5,8 seg. Canvi autom. 8 relac. Longitud 4.986 mm. Amplada 1.995 mm. Alçada 1.701 mm. Batalla 2.995 mm Pneumàtics 275/50 R20 Maleter 505/1.625 lts.