HONDA AJUDA A COMPLIR SOMNIS D'INFANTS MALALTS AMB EL SEU INICIATIVA DE RSC "EL VALOR D'UN GEST"

HONDA AJUDA A COMPLIR SOMNIS D’INFANTS MALALTS AMB EL SEU INICIATIVA DE RSC “EL VALOR D’UN GEST”

En 2019 l’acció es centra en materialitzar els somnis de nens malalts a través de la Fundació Petit Desig. Els pilots de l’equip Repsol Honda de MotoGP, Marc Márquez i Jorge Lorenzo, apadrinen la iniciativa de la marca. L’objectiu és inundar les xarxes socials amb 25.000 fotos amb el hashtag #hondaelvalordeungesto. Per cada fotografia publicada, Honda donarà 1 € per ajudar a nens amb malalties greus o cròniques a complir els seus somnis. Per segon any consecutiu, Honda reforça el seu compromís social amb els més petits a través d’un gest solidari.

Honda posa en marxa el seu programa de Responsabilitat Social Corporativa a 2019 incidint de nou en el seu profund compromís amb la infància, a través del valor i la força d’un petit gest.
El Valor d’un Gest, l’acció de RSC d’Honda, es presenta aquest any en col·laboració amb la Fundació Petit Desig, que treballa sota el lema “De vegades complir el desig d’un nen és la seva millor medicina”. La seva missió és la de fer realitat els desitjos de nens amb malalties greus o cròniques per donar-los suport anímicament i fer més suportable la seva malaltia.

Per a aquest any, el gest seleccionat és el de tancar els ulls, imaginant un bonic somni encara per complir, per destacar la tasca de la Fundació Petit Desig i col·laborar en augmentar el seu compte de somnis, que ja ha superat els 4.800 des de l’any 2000 . Honda creu que un gest, per petit o simple que sembli, té una força i transcendència enormes. Pot significar grans avenços, ajudar a complir somnis i a assolir els reptes.

Objectiu: 25.000 fotos per complir somnis

Xarxes socials com Facebook, Twitter i Instagram seran les plataformes perfectes per assolir el repte d’aconseguir 25.000 fotos publicades amb els ulls tancats, somiant, amb el hashtag #hondaelvalordeungesto. Per cada imatge, a més de contribuir a visibilitzar la tasca de la fundació, Honda donarà 1 € a la Fundació Petit Desig per així complir els desitjos de nens i nenes amb malalties greus o cròniques per tal de donar-los suport anímicament i fer més suportable la seva malaltia , fins a un màxim de 25.000 euros.

En un acte celebrat a les instal·lacions d’Honda a Santa Perpètua de Mogoda, Barcelona, ​​els ambaixadors de la marca, els pilots del Repsol Honda Team de MotoGP, Marc Márquez i Jorge Lorenzo, han estat els encarregats d’apadrinar la iniciativa, per a la qual es comptabilitzaran totes les fotos que portin el hashtag #hondaelvalordeungesto fins al pròxim 4 de juliol de el 2019.

Marc Serruya, President d’Honda Motor Europe España, ha destacat durant l’acte “el llançament d’un projecte continuat que fomenta el poder dels somnis, i ho fa per als nens i les famílies que més ho necessiten. La política de RSC d’Honda se centra en els més petits, perquè sense nens no hi ha futur que somiar “.

La directora general de la Fundació Petit Desig, Cristina Cuadrado, ha ressaltat que “els nens no perden la capacitat de somiar, encara que estiguin malalts. I complint els seus desitjos vam aconseguir que l’alegria i la il·lusió formen part del tractament “.

En aquest mateix sentit, Marc Márquez, com a ambaixador de l’acció, ha subratllat el compromís d’Honda amb la imaginació: “Somiar ho és tot. És el gran motor de les nostres vides, el que ens impulsa a ser millors persones. Tant en la nostra faceta professional de pilots com en la vida privada. Gràcies a iniciatives com la d’avui, m’encanta fer realitat els somnis dels nostres petits seguidors “. Jorge Lorenzo, per la seva banda, ha destacat l’incalculable valor d’un gest: “És una gran responsabilitat ser un referent per als nens. Veure en les distàncies curtes l’efecte que té en ells un petit gest i l’enorme emoció que els provoca, no té preu “.

Durant les sis edicions anteriors de la seva acció de RSC, Honda ha donat 150.000 € a entitats que treballen per millorar el desenvolupament i benestar personal de nens i nenes. Honda desenvolupa la seva activitat basant-se en el lema El poder dels somnis, segons el qual el treball i l’esforç constants fan possible que un objectiu, un repte o un somni es compleixin. Així és com la corporació ha mantingut intacte el seu esperit innovador i la capacitat de somiar de Soichiro Honda, fundador de la companyia.