
HONDA CONFIRMA LA COMERCIALITZACIÓ DE L’HR-V SPORT AMB MOTOR DE GASOLINA 1.5 VTEC TURBO
Nova versió per a la gamma HR-V equipada amb un motor de gasolina de 134kW (182 CV). Nou acabat Sport equipat amb tecnologia avançada de suspensió “Performance damper”. Disseny dinàmic amb elements cromats de color negre i llandes d’aliatge de 18 polzades. La comercialització al mercat espanyol està prevista per al mes d’abril de 2019.
- .
Honda acaba de donar a conèixer els detalls del nou HR-V Sport, una nova versió que s’incorpora a la gamma HR-V 2019, equipada amb un motor de gasolina d’1.5 litres VTEC TURBO, i que afegeix modificacions dinàmiques en el xassís i la suspensió. L’HR-V Sport es beneficia del nou disseny exterior i de les millores a l’interior presentades en el HR-V 2019, i compta a més amb característiques de disseny exclusives per a aquesta versió.
El motor 1.5 litres VTEC TURBO del nou HR-V Sport es va incorporar per primera vegada en l’última generació de l’Honda Civic. Aquest esportiu motor de quatre cilindres proporciona a l’HR-V 2019 un alt rendiment, i ofereix una potència màxima de 134kW (182 CV) a 5.500 rpm en la versió amb transmissió manual de 6 velocitats i a 6.000 rpm en la versió amb canvi CVT. Amb la transmissió manual de sis velocitats assoleix un parell màxim de 240 Nm entre 1.900 rpm i 5.000 rpm mentre que amb la transmissió CVT proporciona 220 Nm entre 1.700 i 5.500 rpm.Honda ha desenvolupat el HR-V Sport per satisfer la demanda d’aquells clients que desitgen una experiència de conducció més dinàmica en un SUV compacte. Com a part d’un conjunt que pretén oferir un major equilibri entre la rigidesa de la carrosseria, el control de la suspensió i el tacte de la direcció, l’HR-V Sport està equipat amb la tecnologia “Performance damper”, específica per a aquesta versió. El sistema de suspensió està integrat tant en la part davantera com del darrere del vehicle, i funciona contrarestant el desplaçament lateral relatiu i el moviment torsional mitjançant el xassís. Això fa que el cotxe es mantingui més estable en les corbes, millora l’estabilitat en els canvis de carril inesperats i redueix les vibracions en carreteres amb el ferm irregular.
La configuració de la direcció, exclusiva d’aquest model, empra un sistema elèctric de desmultiplicació variable assistida de doble pinyó, complementat per la tecnologia d’assistència de conducció àgil (Agile Handling Assist) d’Honda. Aquest sistema ofereix una resposta immediata en els radis de gir inicials, i una resposta més suau en els radis més amplis.
Les millores a l’elegant disseny exterior inclouen una nova interpretació del «Solid Wing Face» d’Honda, amb un panell cromat de color negre brillant diferent al panell cromat enfosquit que incorporen la resta de versions del HR-V 2019. A l’embellidor de la graella davantera se li ha aplicat un exclusiu acabat de disseny en forma de “bresca d’abella” en color negre, que s’estén cap a la part exterior dels fars antiboira.
L’HR-V Sport incorpora elements dinàmics de disseny, com un estret bifurcador davanter, faldons laterals i motllures en els passos de roda i un para-xocs del darrere més marcat, tot amb acabat en negre. La versió Sport també inclou cobertes negres per als miralls retrovisors, doble tub d’escapament i llandes de 18 polzades amb disseny exclusiu.
En la versió Sport els fars LED són de sèrie i inclouen llums de carretera, intermitents LED i llums LED de conducció diürna. A la part del darrere incorpora un embellidor negre cromat al llarg de la porta del darrere similar al panell davanter. A més, s’han modificat les òptiques del darrere mitjançant un efecte «fumat» fosc, i també compta amb barres de sostre com la resta de versions HR-V 2019.
A l’interior, els nous seients del conductor i l’acompanyant, igual que a la resta de la gamma HR-V 2019, proporcionen major subjecció en el coixí del seient i el respatller. El disseny dinàmic és patent també en l’habitacle, amb els exclusius seients en negre i vermell fosc combinats amb el sostre negre, que potencien l’aspecte esportiu.
La versió Honda HR-V Sport 2019 començarà a fabricar al desembre de 2018 i els primers lliuraments a clients en el mercat espanyol estan previstes per al mes d’abril de 2019.