HONDA CR-V HYBRID  confort, comoditat i connectivitat

HONDA CR-V HYBRID confort, comoditat i connectivitat

SUV de cinc portes, amb carrosseria monobloc. Motor de gasolina i-VTEC de 2 litres i sistema híbrid i-MMD Hybrid, amb tracció davantera o total.

Per primera vegada en un SUV d’Honda a Europa, el nou CR-V està disponible amb l’avançada tecnologia de propulsió híbrida. El sistema Honda Hybrid Performance compta amb la tecnologia intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) que consta de dos motors elèctrics (generador i impulsor), una unitat de control, un motor de gasolina de cicle Atkinson, una bateria de ions de liti i una innovadora transmissió fixa que proporciona elevats nivells d’eficiència i capacitat de resposta.

El CR-V Hybrid està equipat amb un eficient motor de gasolina i-VTEC de 2 litres de cicle Atkinson, que ofereix una potència de 145 CV a 6.200 rpm, i un potent motor elèctric de 135kW (184 CV) amb un parell de 315 Nm. La unitat de potència gasolina-elèctric és capaç de fer que el CR-V Hybrid passi de zero a 100 km / h en 8,8 segons en les versions equipades amb tracció davantera i en 9,2 segons en les versions amb tracció total. El CR-V Hybrid arriba a una velocitat màxima de 180 km / h.

El CR-V Hybrid equipat amb tracció davantera compta amb unes emissions de CO2 de 120 g / km i una xifra de consum de combustible en cicle combinat de 5,3 l / 100 km.

El CR-V Hybrid amb tracció a les quatre rodes ofereix unes emissions de CO2 de 126 g / km i un consum de combustible de 5,5 l / 100 km.

A una velocitat de creuer de 60 km / h, el CR-V Hybrid normalment funcionarà amb propulsió elèctrica (Ev Drive) més de la meitat del temps. A 100 km / h, funcionarà en mode elèctric durant al voltant d’una tercera part del temps. Per assolir la velocitat màxima, el CR-V Hybrid funcionarà en mode híbrid (Hybrid Drive).

El programari de control del sistema i-MMD decideix en tot moment quan canviar entre les diferents maneres per tal de maximitzar l’eficiència, sense necessitat que el conductor hagi d’intervenir.

El motor de gasolina d’2,0 litres, el motor generador i el motor impulsor es troben sota el capó i la bateria de ions de liti està situada sota el maleter.

El CR-V compta amb un disseny exterior renovat i sofisticat, amb uns passos de roda més amples i atlètics, uns contorns més definits al capó i en els panells del darrere, així com el frontal distintiu més recent d’Honda, amb els seus característics fars .

A l’interior, el nou model eleva el llistó pel que fa a qualitat, refinament i espai. Prenent com a referència les marques premium del segment, el nou CR-V ofereix ara una millor qualitat de marxa, resposta de la direcció, control de la carrosseria i gestió del soroll, vibració i rumorositat (NVH). El nou CR-V representa una evolució en tots els aspectes, oferint més confort, comoditat i connectivitat que mai.

El nou CR-V presenta unes proporcions exteriors lleugerament superiors, i la major distància entre eixos i la seva presència més robusta fan possible un interior molt més espaiós.

La millor eficiència d’espai en la seva classe destaca per un espai generós per a tots els ocupants, així com per un maleter més ample i profund amb un compartiment de càrrega més llarg.

Un porta del darrere elèctric «mans lliures» permet accedir amb comoditat a la càrrega.

Funcions intel·ligents fan que el nou CR-V sigui més fàcil d’utilitzar tots els dies. Per exemple, és possible programar l’altura d’obertura de la porta posterior per evitar el contacte amb sostres baixos.