HONDA OBTÉ QUATRE PREMIS DE DISSENY XARXA DOT A LES DIVISIONS D’AUTOMÒBILS, MOTOCICLETES I EQUIPS DE FORÇA

Honda aconsegueix els premis Red Dot a totes les seves categories de producte per primera vegada. El nou Honda HR-V i:HEV rep el reconeixement per la seva qualitat de disseny i innovació. La motocicleta NT1100 i l’escúter ADV350 reben elogis pel seu disseny. El revolucionari generador EU32i completa el quartet de productes guardonats. Els premis internacionals Red Dot celebren l’excel·lència en el disseny dels productes, les marques i la comunicació.

El nou SUV compacte HR-V e:HEV d’Honda, la motocicleta NT1100, el scooter ADV350 i el generador EU32i han rebut el premi Red Dot a la categoria de disseny de producte de 2022. A més, és la primera vegada que Honda rep aquest premi en totes les categories de producte: automòbils, motocicletes, i equips de força. Aquesta reconeguda distinció es concedeix als productes que destaquen per la innovació i la qualitat del disseny.

L’estil modern de l’HR-V evoca l’aposta de disseny elegant i net d’altres models recents d’Honda, acreditada pels guardons internacionals que els models de la marca han obtingut durant els darrers anys. A l’edició dels premis Red Dot de 2021, el Jazz e:HEV, el Crosstar e:HEV i la motocicleta Forza 750 van obtenir el guardó en la categoria de disseny de producte, mentre que l’Honda e va aconseguir el premi «Best of the Best» l’any anterior. Aquest darrer premi el va rebre alhora que la motocicleta Honda CBR1000RR-R Fireblade SP, que es va convertir a la primera motocicleta d’Honda a obtenir un premi Red Dot.

L’obtenció d’un premi Red Dot ha consolidat el seu estatus internacionalment com a un dels segells de qualitat més anhelats en el disseny de productes. Un jurat format per 50 experts de tot el món que proven, avaluen i analitzen cada proposta, decideix els premis anuals en funció de criteris d’avaluació que es tornen a valorar i adaptar cada any de manera que reflecteixin els requisits tècnics, socials, econòmics i ecològics més recents.

”Tenim el plaer d’haver rebut per primera vegada un premi de disseny de producte Red Dot a totes les gammes de producte d’Honda —automòbils, motocicletes i equips de força—“, va afirmar Toshinobu Minami, Chief Operating Officer del Design Center d’Honda R&D Co Ltd, que va afegir: ”Estem convençuts que és el resultat de fer realitat el desig d’Honda de proporcionar a la gent tecnologia, idees i disseny a través dels nostres productes, cosa que ha estat un principi clau des de la fundació de empresa. Continuarem encarant desafiaments per oferir als nostres clients sorpreses i emoció”.

En dissenyar i desenvolupar la darrera generació de l’HR-V, els enginyers d’Honda van reinventar completament el conegut SUV compacte partint de zero. En els estudis interns realitzats per Honda, es va concloure que el consumidor modern tria productes no només en funció del seu rendiment o de la seva estètica, sinó també per com s’integra a les seves vides i si el producte compleix els seus requisits específics.

Com a resultat, l’HR-V de nova generació compta amb una carrosseria moderna d’estil SUV coupé que aconsegueix una combinació excel·lent d’espai interior i disseny dinàmic i de primera qualitat. Tant l’interior com l’exterior encarnen la filosofia de disseny modern, minimalista i senzill d’Honda que ja es pot apreciar als nous models recents, i impulsa amb èxit la reputació de qualitat i funcionalitat de la marca.

La motocicleta NT1100, presentada a l’octubre del 2021, va suposar l’inici d’una nova era de la motocicleta turisme. El model NT1100, una motocicleta còmoda, àgil i, el més important, amb una experiència de conducció increïblement plaent, té un estil basat en el magnífic llegat de les motocicletes turisme d’Honda, que pretén atraure tant els motoristes consolidats com una nova generació que demana els valors tradicionals de la motocicleta turisme de confort i funcionalitat sense una aparença i un estil obertament aventurers.

Maurizio Carbonara (responsable també de la conegudíssima CRF1100L Africa Twin i la X-ADV d’Honda) la va dissenyar al centre d’R+D d’Honda a Roma, segons el principi rector de «confort proactiu». Així doncs, les seves línies minimalistes i elegants s’han complementat amb una gran sensació de lleugeresa gràcies a la seva altura i les línies horitzontals de gran personalitat, que apunten fermament a un nou nivell de plaer de conducció per a una motocicleta turisme.