
HYUNDAI AMPLIA EL SEU NOU SERVEI MOCEAN SUBSCRIPCIÓ A REGNE UNIT DESPRÉS DE LA SEVA LLANÇAMENT A ESPANYA
El servei pioner de vehicle per subscripció arriba al Regne Unit després de vuit mesos de funcionament a Madrid i Barcelona. Un servei totalment digital que posa a disposició de el client tota la gamma ECO de Hyundai, única marca amb les 5 tecnologies elèctriques. Espanya ha funcionat com a centre de proves de Mocean Subscripció a nivell mundial i ara arriba a Londres per continuar la seva expansió a altres grans ciutats europees.
Després de l’estrena europea de Mocean Subscripció a Barcelona i Madrid, Hyundai amplia a Londres el servei 100% digital pel qual els usuaris poden gaudir de la mobilitat per subscripció. Amb l’expansió d’aquest pioner model de subscripció de vehicles, que es presentava a finals de febrer a Barcelona, Hyundai posa a disposició dels habitants de la capital britànica seus models, incloent versions híbrides, híbrides endollables i les 100% elèctriques; aviat s’estendrà a la resta de grans ciutats europees al llarg de l’any.
Després de vuit mesos de desenvolupament a Espanya, Mocean Subscripció s’ha convertit en una realitat en la mobilitat dels ciutadans que busquen solucions a una nova forma d’entendre la propietat de el vehicle. “Gràcies a la flexibilitat que ofereix el servei, els usuaris poden gaudir d’una atenció personalitzada que s’adapta a la necessitat de cada moment. Mentre que durant l’any poden fer ús d’un vehicle urbà, a l’arribada de les vacances poden canviar a un model més familiar “, explica Elena Gris, Directora de Màrqueting de Hyundai Motor Espanya.
Aquest projecte neix a com a alternativa el model de negoci tradicional, adaptat a les necessitats i formes de consum de la societat actual, que ha deixat veure el vehicle com un element aspiracional per esdevenir una eina que cobreix la necessitat de transport. El vehicle per subscripció és ja una nova i còmoda experiència de conducció, que permet, d’una forma fàcil i segura, gaudir de models amb els quals Hyundai opera en cadascuna de les ciutats en les quals el servei està actiu.
Un termini i model Hyundai per a cada perfil
Espanya ha funcionat com a centre de proves d’aquest servei pioner de Hyundai que ha permès un aprenentatge de l’perfil amb més interès i la recerca de solucions que no es trobaven. L’accessibilitat genera que el públic jove sigui un percentatge considerable en la contractació d’aquest servei. Són els menors de 30 anys els que troben tota mena de facilitats que milloren l’escenari i solucionen les seves barreres a comprar un vehicle. La quota mensual o el període flexible de subscripció són alguns dels factors que fan aquest servei assequible per a tot tipus de públic.
Gràcies als plans personalitzats de 3 a 24 mesos, el servei s’adapta a les necessitats dels clients. Per exemple, coincidint amb el període de vacances, els terminis més demandats han estat els de 3 mesos, confirmant així l’interès de l’servei temporal. No obstant això, “Amb la propera tornada a la rutina, hem detectat en els nostres clients un augment en els terminis de subscripció. Això vol dir que els escenaris d’incertesa en el mercat automobilístic generats arran de la pandèmia impulsen el servei de vehicles per subscripció “, assenyala Leopoldo Satrústregui, director general de Hyundai Motor Espanya.
És precisament aquest augment de l’interès pels vehicles per subscripció i la qualitat de l’servei ‘tot inclòs’ el que ha permès ampliar el rang d’actuació, animant residents d’altres províncies a contractar-lo i apropar-se a Madrid o Barcelona, amb una àmplia xarxa oficial de concessionaris Hyundai adherits a aquest servei, a recollir el seu vehicle.
Mocean Subscripció debuta al Regne Unit
L’àmplia llista de beneficis d’aquesta experiència 100% digital, senzilla, sense quota de registre ni d’entrada, ha portat a Hyundai a una de les capitals europees amb major desenvolupament tecnològic com a escenari per seguir ampliant aquesta tendència en mobilitat ecològica. Hyundai és l’única marca automobilística que ofereix les 5 tecnologies electrificades, i oferirà a la capital britànica seus models híbrids, híbrids Endollable, híbrids lleugers i els 100% elèctrics. Amb aquest projecte Hyundai segueix perseguint el seu objectiu de convertir-se en un proveïdor líder de serveis de mobilitat.
Durant un procés totalment digital, els clients únicament hauran de triar el model Hyundai que prefereixen i el temps que volen gaudir-ne. Un cop contractat el servei, gairebé tots els principals despeses d’automoció estan inclosos en la quota mensual, com, per exemple: segur, assistència en carretera, impost de circulació, manteniment i reparacions en els concessionaris Hyundai.
La màxima flexibilitat es manté amb l’opció per als clients de Mocean Subscripció de canviar
el vehicle cada 6 mesos i així trobar aquell que s’adapti millor al seu estil de vida i a les seves necessitats. Aquells que desitgin cancel·lar el seu servei poden fer-ho amb un mes d’antelació.
Descobreix més sobre Mocean Subscripció a la seva pàgina web: www.mocean.es