HYUNDAI CELEBRA LA PASSIÓ I DEDICACIÓ DELS AFICIONATS AL FUTBOL AMB EL LLANÇAMENT DE 'THE EXTRA MILE'

HYUNDAI CELEBRA LA PASSIÓ I DEDICACIÓ DELS AFICIONATS AL FUTBOL AMB EL LLANÇAMENT DE ‘THE EXTRA MILE’

L’activació paneuropea forma part de la campanya For the Fans de Hyundai, sent els aficionats del futbol el centre de tota activitat. Anima els aficionats dels clubs dels que Hyundai és patrocinador, al fet que enviïn les seves pròpies historiasen les que es reflecteixi el seu suport a l’equip. Els guanyadors de tot Europa seran recompensats amb una gran varietat de premis.

 

Hyundai Motor ha anunciat una nova promoció ‘The Extra Mile’ per als aficionats al futbol dels clubs europeus dels que Hyundai és patrocinador.

The Extra Mile és una part fonamental en la campanya For the Fans de tota la temporada de Hyundai, que situa els fans al centre de tota activitat i els acosta tant física com emocionalment al seu equip. Una acció en què convidem a tots els aficionats al fet que comparteixin aquestes històries en les que han fet un esforç extraordinari pel seu equip: aficionats de l’AS Roma, l’Atlètic de Madrid, el Chelsea FC o l’Hertha BSC.

Els guanyadors seran recompensats amb premis del club, que van des d’entrades per als seus partits com marxandatge dels seus equips. Al final de la temporada actual, es seleccionarà un guanyador de cada un dels quatre clubs per unir-se a un viatge VIP especial que inclou partits en els quatre clubs associats combinats amb les experiències de Hyundai.

Tant si viatges per tot Europa per assistir al partit més important de la temporada, o t’aixeques de matinada per seguir al teu equip favorit fins a l’altre costat del món, The Extra Mile destaqués i reconeixerà aquestes mostres de passió i suport dels aficionats cap seu equip.

En el llançament d’aquesta campanya, es va identificar una selecció d’aficionats reconeguts com “herois” dels clubs dels que Hyundai és patrocinador per ressaltar les seves increïbles històries de lleialtat extrema i devoció. Des del aficionat de l’AS Roma que realitza un recorregut de 400 km cada setmana per veure el seu equip, fins Margarida, una aficionada de l’Atlètic de Madrid que porta 22 anys posant 24 clavells, una dotzena blanca i una altra vermella, en el mateix córner del estadi. Les històries donen vida a la increïble afinitat que els aficionats dels clubs tenen amb els seus equips.