HYUNDAI KONA N TOT UN ESPORTIU PER AL DIA A DIA

HYUNDAI KONA N TOT UN ESPORTIU PER AL DIA A DIA

El KONA N combina una conducció equilibrada en el dia a dia amb unes altes prestacions, gran diversió a l’volant i un disseny orientat a l’rendiment.

Hyundai N fa referència a Namyang, el centre global d’I + D de Hyundai Motor a Corea, on va néixer la idea, ja Nürburgring, seu de el Centre de Proves Europeu de Hyundai Motor, on es continua amb el desenvolupament i les proves de la gamma N. l’estreta relació entre Namyang i Nürb urgring va establir les bases de la marca N, l’objectiu és proporcionar el major plaer de conducció. Simbolitzant una chicane, el logotip N encarna aquest aspecte un vehicle àgil i divertit de conduir i representa la màxima experiència de conducció en carreteres sinuoses.
El disseny de l’KONA N reflecteix l’estètica dels autèntics vehicles d’alt rendiment i llueix la graella en cascada de Hyundai a la part davantera, així com para-xocs davanters i del darrere d’aspecte agressiu i un nou spoiler posterior. El disseny de l’SUV millora el rendiment aerodinàmic i de refrigeració segons el principi “la forma segueix a la funció”. El seu disseny millorat confereix a l’KONA N un aspecte clarament inspirat en els circuits. La connexió entre el cotxe i el conductor alimenta el seu funcionament.
Amb una longitud de 4.215 mm, una amplada d i 1.800 mm i una alçada de 1.565 mm, el KONA N és 10 mm més llarg que el nou KONA i igual que l’acabat esportiu N Line. La distància entre eixos de 2.600 mm roman sense canvis respecte a el model base.Su maleter permet gaudir d’una àmplia vari edat d’activitats a l’aire lliure gràcies als seus 361 litres de capacitat.
L’interior de l’KONA N està disponible únicament en color negre amb seients esportius de tela, cuir o davant amb reforços laterals pronunciats per garantir una excel·lent subjecció lateral. Tots els seients davanters són calefactats de sèrie, mentre que els del darrere el s on de manera opcional, sense importar el material. En el cas dels seients de davant el seu accionament és elèctric i inclou de sèrie seients davanters ventilats per a una millor refrigeració i un major confort.
Un motor 2.0 TGDI amb turbocompressor que desenvolupa 280 CV, genera una corba de parell molt plana, el que significa que produeix més parell i potència a mig i alt règim durant un ampli marge d’utilització. En condicions de conducció normals, la major quantitat de bat aprofita encara més el potencial de l’motor. El nou atribut de potència de l’m otor també millora la acceleració n en el rang mitjà i alt de revolucions i ofereix un alt rendiment de forma constant, fins i tot en condicions adverses de temperatura exterior.
Incorpora la N DCT, una transmissió de doble embragatge de 8 velocitats que millora l’acceleració i els canvis de marxa. Fa que el cotxe sigui encara més divertit de conduir.
El sistema N Grin Control ofereix als usuaris un alt nivell de personalització gràcies a les seves cinc maneres de conducció diferents: Eco, Normal, Sport, N i Custom. Aquestes maneres de conducció canvien el caràcter de l’KONA N ajustant i optimitzant els paràmetres de funcionament de l’motor, el control electrònic d’estabilitat, el so de la fuita i la direcció per adaptar el comportament de el vehicle a una gran varietat de condicions de conducció. La manera Custom, el conductor pot seleccionar la configuració d’altres maneres de conducció (Normal, Sport i Sport +) per a la direcció, la suspensió i el so de l’motor per adaptar-los a les seves preferències de conducció i condicions de la carretera. El volant equipat amb dos botons N permeten assignar amb flexibilitat qualsevol tipus de valor predefinit segons les necessitats de l’conductor.

La nova gamma està disponible des dels 42.600 euros