
HYUNDAI MOTOR ANUNCIA ELS RESULTATS COMERCIALS DEL SEGON TRIMESTRE DE 2022
Els ingressos del segon trimestre van augmentar el 18,7% interanual fins als 36 bilions de KRW.
El benefici d’explotació va augmentar un 58%, fins a 2,98 bilions de KRW.
El benefici net (inclosos els interessos minoritaris) va augmentar un 55,6%, fins a 3,08 bilions de KRW
L’empresa va vendre 976.350 unitats el segon trimestre, un 5,3% menys que l’any anterior, afectada per l’escassetat de subministrament de xips i els tancaments a algunes regions de la Xina
La millora de la combinació de les vendes dels models de luxe Genesis i els SUV, juntament amb un entorn monetari favorable, van contribuir a elevar el marge de benefici operatiu al 8,3%.
Les vendes de models totalment elèctrics de Hyundai el segon trimestre van augmentar un 49% respecte a l’any anterior, fins a 53.126 unitats.
L’empresa espera que l’entorn empresarial segueixi sent incert a partir del segon semestre, enmig de les fluctuacions dels preus de les primeres matèries i el ressorgiment del COVID-19
Hyundai Motor s’esforça per mantenir la rendibilitat amb processos de producció i venda optimitzats