Hyundai Motor avança en la seva visió del futur de la mobilitat al Saló de l'Automòbil de Seül

Hyundai Motor avança en la seva visió del futur de la mobilitat al Saló de l’Automòbil de Seül

Hyundai revela les últimes tecnologies de la conducció autònoma. S’han introduït els serveis “Home to Car” i “Car to Home” amb plataforma de CCSP autodesarrollada. El debut asiàtic del FE Fuel Cell Concept demostra el compromís de Hyundai amb els vehicle ecològics.

Hyundai Motor ha revelat nous projectes per a la seva estratègia de mobilitat demostrant una sèrie de tecnologies líders en la indústria en el Saló de l’Automòbil de Seül 2017.

La nova generació de tecnologia convergent en desenvolupament inclou una plataforma Connected Car Service Platform (CCSP) recentment desenvolupada i innovacions intel·ligents d’hiperconnexió que se centren en coordinar els cotxes a les vides dels clients, la mobilitat i la llar desdibuixant la línia entre la mobilitat i la vida privada i professional.

Plataforma que connecta el client i el cotxe

Hyundai exhibirà la seva última visió per connectar els vehicles a les vides dels clients anunciant projectes per a la seva plataforma de Connected Car Service Platform (CCSP). Aquesta plataforma permetrà als clients connectar-se amb una varietat d’altres serveis IOT oferts per proveïdors de telecomunicacions i serveis globals de dispositius.

Els serveis connectats desdibujarán les línies entre els espais de mobilitat, de vida i de treball, amb les operacions controlades per veu “Home to Car” que permeten als conductors arrencar els seus automòbils i obrir o tancar portes a través de la veu. Mentrestant, ‘Car to Home’ connectaran als clients amb serveis domèstics intel·ligents, incloent il·luminació domèstica, control de clima i sistemes d’àudio.

“El control de vehicles a través d’un assistent de veu és una cosa que podria esdevenir un lloc comú en un futur no molt llunyà”, va dir Seung-Ho Hwang, vicepresident executiu i cap de la Divisió d’Auto Intel·ligència de Hyundai Motor Company. “Estem treballant amb diverses companyies a Corea i al voltant del món per assegurar que totes les nostres plataformes siguin compatibles i que els clients de Hyundai puguin interactuar amb la tecnologia d’una manera que mai abans havia estat possible”.

Els serveis de connectivitat estaran disponibles comercialment en els propers anys, amb els serveis de “Home to Car” previst per al 2018 i les operacions de ‘Car to Home’ disponibles a l’any següent.

El cotxe connectat revela els objectius claus del servei

Hyundai presenta els elements clau del seu mapa de cotxes connectats al Saló de Seül 2017. Basant-se en la seva filosofia de cuidar els clients, Hyundai revela els quatre objectius principals que han de garantir que les tecnologies intel·ligents connectades proporcionen més comoditat i eficiència per als conductors.

• Atenció Proactiva – El monitoratge regular de la informació de diagnòstic d’un vehicle, juntament amb l’anàlisi de Big Data, pot ajudar a diagnosticar problemes abans que es converteixin en un problema, permetent el manteniment proactiu remot de vehicles.

• Comoditat Intel·ligent – Hyundai vol oferir als clients actualitzacions regulars del programari i les característiques del vehicle. Aquest pas garantirà que els clients sempre es beneficiïn de l’última versió fins i tot quan el cotxe està sent conduït, assegurant la millor experiència del client i l’última seguretat de vehicles i dades.

• Eficiència de costos: Hyundai vol que els clients estalviïn costos analitzant els seus patrons de conducció i la història de l’economia de combustible. Això proporcionarà consells molt precisos de distància i rutes recomanades que ofereixen la millor economia de combustible.

• Eficiència connectada: la connectivitat intel·ligent d’aplicacions garantirà les accions relacionades amb la tecnologia es produeixin en moments òptims, com l’actualització automàtica del programari mentre l’automòbil s’està carregant. S’obtindran més eficiències a través monitorització que poden afectar el conductor cada dia, proporcionant orientació, informació o advertències segons sigui convenient. Per exemple, un servei de verificació del temps pot lliurar informació al conductor per aconsellar sobre el millor moment per rentar el cotxe.

Experiència autònoma IONIQ en la realitat virtual

Els visitants del Saló de l’Automòbil de Seül 2017 estan convidats a experimentar un viatge sense conductor a través de simuladors de Realitat Virtual (VR) a l’estand de Hyundai Motor. Fins i tot realitzar una prova en directe per demostrar com la conducció autònoma pot en un futur proper incrementar el confort i la seguretat a les carreteres.

Amb un disseny elegant que s’assembla a la resta de la gamma IONIQ, és un dels pocs cotxes autònoms en tenir un sistema LiDAR ocult en la seva para-xocs davanter en lloc de al sostre, el que li permet tenir una línia exterior semblant a qualsevol altre cotxe que circula per la carretera. L’objectiu principal d’aquest IONIQ Concept autònom és mantenir els sistemes d’auto-conducció el més simples possible. Aquesta simplicitat s’ha aconseguit mitjançant l’ús de les càmeres del Control de Creuer Intel·ligent i el Sistema d’Alerta de Canvi Involuntari de Carril, que equipa de sèrie la gamma IONIQ, i s’han integrat amb la tecnologia LiDAR.