HYUNDAI MOTOR I SONY PICTURES ENTERTAINMENT ANUNCIEN UNA ASSOCIACIÓ ÚNICA I PIONERA EN DIVERSES PEL·LÍCULES

Aquesta associació combina la propietat intel·lectual de Sony Pictures amb la tecnologia líder i el disseny innovador de Hyundai Motor. Hyundai Motor oferirà un important suport de màrqueting per a les pròximes campanyes de Sony Pictures en què es presentaran els nous models i tecnologies de fabricant d’automòbils. Les empreses col·laboraran en una àmplia varietat de continguts multiplataforma basats en la propietat intel·lectual de Sony Pictures.

3378/5000Wonhong Cho (esquerra), Vicepresident Executiu i Director de Màrqueting de Hyundai Motor Company, i Jeffrey Godsick, Vicepresident Executiu d’Associacions Globals & Brand Management i Head of Location Based Entertainment a Sony Pictures

Maig de l’2020- Hyundai Motor Company i Sony Pictures Entertainment han establert una associació única i pionera en diverses pel·lícules, que inclourà els nous models i tecnologies de fabricant d’automòbils a les pròximes produccions de Sony Pictures. En virtut d’l’acord, Hyundai Motor també oferirà un important suport de màrqueting i les dues empreses col·laboraran en una àmplia gamma de creació de continguts complementaris.

Aquesta associació unirà la propietat intel·lectual de Sony Pictures amb la tecnologia i els dissenys de Hyundai Motor, aprofitant la qualitat cinematogràfica de les pel·lícules de l’estudi a la gran pantalla i donant vida a la visió de mobilitat futura centrada en l’ésser humà de l’fabricant d’automòbils , dedicada a revitalitzar les ciutats ia impulsar la mobilitat aèria urbana. Aquesta associació oferirà nombroses oportunitats per aprofitar la propietat intel·lectual de Sony Pictures per generar continguts de màrqueting i d’entreteniment integral, així com per col·laborar en la creació d’infraestructures amb els concept cars per a les pel·lícules de Sony Pictures. També per coproduir experiències de realitat virtual, jocs, esdeveniments … entre d’altres oportunitats.

Els nous models i tecnologies de Hyundai Motor s’inclouran en les cinc pròximes pel·lícules de Sony Pictures, entre elles Uncharted (juliol de 2021); La seqüela de Spiderman ™: Lluny de casa (novembre de 2021); la seqüela de Spiderman: Into the Spider-Verse (octubre de 2022); i altres pel·lícules, encara per determinar.

«Aquesta associació estratègica amb Sony Pictures permetrà als clients comprendre i experimentar la nostra visió de la mobilitat futura centrada en l’ésser humà a través dels nostres vehicles i de les seves innovadores tecnologies; esclarint així el camí a seguir per transformar la forma en què ens movem, interactuem i dissenyem les nostres vides per obtenir beneficis òptims. Oferirem diverses formes per inspirar tant als nostres clients com als aficionats a el cinema de tot el món «, va explicar Wonhong Cho, Vicepresident Executiu i Director de Màrqueting de Hyundai Motor.

«Aquest acord encarna la veritable definició de la paraula associació«, va dir Jeffrey Godsick, EVP de Global Partnerships & Brand Management, i Head of Location Based Entertainment de Sony Pictures Entertainment. «L’acord té moltes fases, incloent un substancial suport de màrqueting, però el seu veritable potencial i impacte prové de l’contingut innovador que desenvoluparem junts«.

Al CES d’al 2020, Hyundai Motor Company va revelar la seva visió innovadora de la mobilitat urbana per ajudar a revitalitzar les ciutats futures centrades en l’ésser humà. Per fer realitat aquest enfocament, Hyundai se centrava en tres elements: A) Mobilitat Aèria Urbana (UAM), una nova forma de mobilitat que utilitza l’espai aeri per reduir dràsticament el temps de trànsit B) Vehicle Construït amb Propòsit (PBV), un dispositiu de mobilitat urbana ecològic que permet la personalització per a diferents estils de vida i C) Hub, un espai per al trasllat de la mobilitat i les activitats comunitàries.