HYUNDAI patrocinarà el 108 ° CONCURS DE SALTS INTERNACIONAL
Com partner institucional del Reial Club de Polo de Barcelona, Hyundai patrocinarà el 108 ° Concurs de Salts Internacional (CSIO 108º), que se celebrarà a les instal·lacions del club barceloní del 3 al 6 d’octubre.
Aquesta prova, avalada per 107 anys de celebració, acollirà per setena temporada consecutiva la final mundial del FEI Jumping Nations Cup, la Copa de les Nacions de Salt, l’esdeveniment hípic més important del calendari eqüestre internacional. Al llarg de quatre jornades, la pista olímpica del Real Club de Polo de Barcelona acollirà un total de vuit proves amb la participació de les amazones i genets més destacats del panorama eqüestre internacional.
A més de les proves de la final mundial per equips, durant el CSIO Barcelona es disputaran cinc competicions de caràcter individual entre les quals destaca la Copa de SM la Reina – Trofeu Segura Viudas i la Copa Hyundai de la Ciutat de Barcelona. Hyundai patrocinarà una de les proves més rellevants del certamen, que se celebrarà en un dels moments de màxima afluència: el divendres 4 d’octubre a les 21.00 hores coincidint amb un dels sopars de gala.
Gràcies a la importància de la cita (participaran 18 equips dels cinc continents) s’espera la presència de més de 40.000 persones. A més, les proves s’emetran per televisió per més de 150 canals de tot el món. Durant aquests quatre dies, Hyundai tindrà una presència molt destacada per tots els racons del recinte, ja que la marca serà visible en banderoles, tanques publicitàries i photocalls tant en els voltants de la pista olímpica com en les zones d’oci. A més, s’habilitarà una àrea de hospitality amb els colors i els logos de la marca per establir relacions amb clients i altres personalitats.
Un altre aspecte important d’aquest acord és que Hyundai exhibirà públicament els seus vehicles en diferents àrees del recinte. Res més accedir-hi, 1 IONIQ Elèctric situat en un lloc estratègic de l’entrada donarà la benvinguda a tots els assistents. Al voltant de la pista de competició, 1 SANTA FE, 1 TUCSON 48V i el nou KONA Híbrid s’encarregaran de representar la premiada gamma SUV durant tot l’esdeveniment i de fer el mateix amb les diferents opcions de propulsió disponibles a la mateixa.
Just al costat de la pista s’ubicarà PoloPark, un espai lúdic en què els assistents a CSIO podran viure una infinitat d’experiències gràcies a les diferents propostes de creació, tendències, gastronomia, estil de vida i entreteniment ideades per l’organització. En aquesta enorme zona verda, les més de 40.000 persones previstes a la cita podran veure tres dels models més innovadors com són el KONA Elèctric, l’i30 Fastback N i el NEXE.
L’èxit de les diferents accions dutes a terme amb el Reial Club de Polo de Barcelona, així com l’experiència positiva viscuda en el món de l’hípica amb el patrocini del Memorial de salt Santiago Pérez-Seoane, a Madrid, ha animat Hyundai a seguir apostant per aquesta modalitat esportiva per promocionar la marca i captar nous clients.
En uns dies s’aixecarà el teló de CSIO Barcelona. El Reial Club de Polo, una entitat amb més de 120 anys d’història, i Barcelona s’ofereixen com els millors amfitrions d’aquesta gran competició de salts internacional que, un any més, promet grans emocions.