HYUNDAI RESOL ELS MITES ENTORN DE LA MOBILITAT ELÈCTRICA AMB EL LLANÇAMENT DE ZONA ECO

HYUNDAI RESOL ELS MITES ENTORN DE LA MOBILITAT ELÈCTRICA AMB EL LLANÇAMENT DE ZONA ECO

Hyundai llança Zona ECO: un site destinat a aclarir els dubtes al voltant de el vehicle electrificat. La segona marca més venuda de cotxes ECO a Espanya consolida el seu lideratge apostant per apropar la tecnologia sostenible a tots els consumidors. Mobilitat elèctrica: estratègia de present i futur per a Hyundai “Full Electric. Full Power “.

Hyundai Motor Espanya aposta clarament pels vehicles electrificats, per això vol oferir els seus vehicles ECO i tecnologies als usuaris d’una manera clara, senzilla i molt pràctica. Per a això, ha llançat al seu web una secció específica sobre la mobilitat ECO anomenada Zona ECO.

Es tracta d’un site destinat a aclarir els dubtes i eliminar potencials frens i mites que poden existir en el procés de compra d’un vehicle electrificat. El potencial comprador de vehicles gamma ECO es diferencia clarament de la tradicional i té necessitats específiques en el procés de compra, conscient d’això, Hyundai ha desenvolupat una sèrie de continguts digitals per a cobrir aquestes necessitats d’informació i consolidar la seva posició de lideratge en les tecnologies elèctriques .

Hyundai és l’única marca que ofereix les 5 tecnologies elèctriques, oferint cotxes híbrids, híbrids endollables, 48V, elèctrics i de pila de combustible d’hidrogen. Compta amb tota una gamma electrificada que engloba totes les opcions possibles, emmarcades sota el concepte Full Electric. Full Power, que fomenta la Mobilitat Elèctrica com a estratègia de present i futur per a Hyundai.

Aquesta Zona ECO està integrada al web de marca hyundai.es i és fàcilment accessible des de la home (accessos principals a menú i banner). Aquest site dóna resposta als possibles dubtes que se’ls poden plantejar als clients de vehicles elèctrics a través d’articles genèrics que s’aniran actualitzant constantment. El contingut d’aquests articles abasta temes com: quins factors que afecten l’autonomia d’un vehicle, com planificar un viatge en un vehicle elèctric, tipus de carregadors, protocol de contaminació …

Inicialment comptarà amb eines molt útils com la Calculadora de l’Estalvi o el simulador d’el Temps de recàrrega que d’una forma senzilla, donaran resposta als dubtes més freqüents (a través de dades concretes) i s’anirà enriquint mensualment amb noves eines i articles d’interès .

Aquest llançament s’emmarca en la campanya Full Electric. Full Power, que posa en valor el lideratge de Hyundai com a segona marca més venuda de cotxes ECO a Espanya i que fomenta la Mobilitat Elèctrica a través de diferents canals. Sota aquesta estratègia, Hyundai també ha presentat la ECO Store: un nou concepte de concessionari que reuneix la seva avantguarda tecnològica en un sol espai per oferir una experiència de compra basada en la sostenibilitat.

La ECO Store i la Zona ECO són ​​el resultat de l’aposta de Hyundai per la mobilitat sostenible: dos espais experiencials on apropar-se a la innovació tecnològica de la companyia i conèixer les noves propostes de mobilitat desenvolupades per a tothom.