
HYUNDAI RESOL ELS MITES ENTORN DE LA MOBILITAT ELÈCTRICA AMB EL LLANÇAMENT DE ZONA ECO
Hyundai llança Zona ECO: un site destinat a aclarir els dubtes al voltant de el vehicle electrificat. La segona marca més venuda de cotxes ECO a Espanya consolida el seu lideratge apostant per apropar la tecnologia sostenible a tots els consumidors. Mobilitat elèctrica: estratègia de present i futur per a Hyundai “Full Electric. Full Power “.
Hyundai Motor Espanya aposta clarament pels vehicles electrificats, per això vol oferir els seus vehicles ECO i tecnologies als usuaris d’una manera clara, senzilla i molt pràctica. Per a això, ha llançat al seu web una secció específica sobre la mobilitat ECO anomenada Zona ECO.
Es tracta d’un site destinat a aclarir els dubtes i eliminar potencials frens i mites que poden existir en el procés de compra d’un vehicle electrificat. El potencial comprador de vehicles gamma ECO es diferencia clarament de la tradicional i té necessitats específiques en el procés de compra, conscient d’això, Hyundai ha desenvolupat una sèrie de continguts digitals per a cobrir aquestes necessitats d’informació i consolidar la seva posició de lideratge en les tecnologies elèctriques .
Hyundai és l’única marca que ofereix les 5 tecnologies elèctriques, oferint cotxes híbrids, híbrids endollables, 48V, elèctrics i de pila de combustible d’hidrogen. Compta amb tota una gamma electrificada que engloba totes les opcions possibles, emmarcades sota el concepte Full Electric. Full Power, que fomenta la Mobilitat Elèctrica com a estratègia de present i futur per a Hyundai.
Aquesta Zona ECO està integrada al web de marca hyundai.es i és fàcilment accessible des de la home (accessos principals a menú i banner). Aquest site dóna resposta als possibles dubtes que se’ls poden plantejar als clients de vehicles elèctrics a través d’articles genèrics que s’aniran actualitzant constantment. El contingut d’aquests articles abasta temes com: quins factors que afecten l’autonomia d’un vehicle, com planificar un viatge en un vehicle elèctric, tipus de carregadors, protocol de contaminació …
Inicialment comptarà amb eines molt útils com la Calculadora de l’Estalvi o el simulador d’el Temps de recàrrega que d’una forma senzilla, donaran resposta als dubtes més freqüents (a través de dades concretes) i s’anirà enriquint mensualment amb noves eines i articles d’interès .
Aquest llançament s’emmarca en la campanya Full Electric. Full Power, que posa en valor el lideratge de Hyundai com a segona marca més venuda de cotxes ECO a Espanya i que fomenta la Mobilitat Elèctrica a través de diferents canals. Sota aquesta estratègia, Hyundai també ha presentat la ECO Store: un nou concepte de concessionari que reuneix la seva avantguarda tecnològica en un sol espai per oferir una experiència de compra basada en la sostenibilitat.
La ECO Store i la Zona ECO són el resultat de l’aposta de Hyundai per la mobilitat sostenible: dos espais experiencials on apropar-se a la innovació tecnològica de la companyia i conèixer les noves propostes de mobilitat desenvolupades per a tothom.