
JA ÉS AQUÍ EL RENOVAT NISSAN 370Z MODEL 2018
Primeres imatges oficials del nou Nissan 370Z coupé. Les millores es centren en la renovació de l’estil exterior. El nou embragatge d’alt rendiment EXEDY® perfecciona el canvi de marxa descendent. Es basa en el llegat Fairlady que va començar el 1969. Ja està a la venda a tot Europa.
Acaba de començar un altre capítol en la història d’èxits dels cotxes d’alt rendiment Nissan, amb l’arribada del renovat 370Z 2018.
Les millores aporten un nou acabat contemporani al disseny clàssic del coupé. Les actualitzacions inclouen manetes negres a les portes i para-xocs del darrere també negres. Els fars davanters i les llums del darrere vénen tintats de color fosc de sèrie, una característica que abans només estava disponible per al model NISMO.
Tots els models 2018 inclouen les inconfusibles llandes d’aliatge de 19 polzades (no només el nivell NISMO), a més de comptar amb l’opció del nou i espectacular color de carrosseria exterior Xarxa Metallic.
Nissan ha col·laborat amb la respectada marca d’alt rendiment EXEDY® per integrar un nou embragatge d’alt rendiment en les versions manuals del 370Z 2018. Aquest nou element perfecciona els canvis de marxa descendents, redueix la pressió que ha d’exercir el conductor sobre el pedal i ofereix uns nivells encara millors de precisió i confort en els canvis de marxa.
El sistema d’informació i entreteniment NissanConnect Premium, que compta amb una pantalla tàctil de set polzades, navegació per satèl·lit, reproductor de DVD i càmera posterior, està disponible com a opció.
El 370Z 2018 manté totes les característiques que l’han ajudat a convertir-se en una opció molt desitjable per als entusiastes dels cotxes d’alt rendiment. La seva potència prové del motor V6 de 3,7 litres i 328 CV, que es transmet a les rodes del darrere mitjançant una transmissió manual de sis velocitats o automàtica de set velocitats. El 370Z Roadster i el 370Z NISMO segueixen a la venda, però sense les millores del model 2018.
La seva distribució òptima de pes i la seva suspensió refinada es combinen per oferir una qualitat de conducció i un maneig dinàmic excel·lents als conductors més entusiastes. El 370Z segueix sent l’únic cotxe del segment que ofereix el sistema Synchro Rev Control, el primer sistema de control de revolucions durant el canvi de marxa totalment sincronitzat del món per a una transmissió manual.
La història d’èxit del model Z de Nissan va començar el 1969, fa gairebé 50 anys, amb el llançament del Fairlady Z / Datsun 240Z. Cinc generacions de successors s’han mantingut fidels al seu esperit d’alt rendiment, disseny atemporal i assequibilitat.
Cada model -des del original, passant pel 280ZX i el 300ZX, fins al renascut 350Z i l’actual 370Z, resulten inconfusibles pel seu capó allargat únic i la seva sortint del darrere curt.
A l’interior clàssic del Z sempre predomina un volant simple de tres ràdios i tres indicadors circulars.
Ryan Gains, director general de Màrqueting, Segment C i Esportius de Nissan Europa, ha comentat: «Durant gairebé mig segle, la sèrie de models Z de Nissan ha generat tot un culte seguit pels aficionats als esportius als quals els apassiona el rendiment i la qualitat. El Nissan 370Z 2018 és fidel a aquest llegat i eleva la dinàmica de conducció i el disseny clàssic del cotxe fins a noves cotes. »
El Nissan 370Z 2018 ja està a la venda a tot Europa.