JEEP WRANGLER: L'indiscutible campió tot terreny

JEEP WRANGLER: L’indiscutible campió tot terreny

Un disseny modern que conserva tots els autèntics detalls estilístics, amb diverses combinacions de sostres noves que garanteixen més llibertat.

Un indiscutible campió tot terreny i un vehicle únic per a les aventures urbanes quotidianes, la nova generació de l’emblemàtic Jeep Wrangler ofereix excel·lents nivells de confort i una dinàmica de conducció superior.

El nou Jeep Wrangler és un vehicle únic que està a punt per escriure un nou capítol i sense precedents en la llegendària història de la marca Jeep, una història que va començar en un llunyà ja 1941.

El resultat és el Wrangler més capaç de la història, cortesia de continguts tècnics inigualables que, en funció de l’equipament, inclouen dos sistemes avançats de tracció a les quatre rodes actius a demanda, a temps complet: Command-Trac i Rock Trac; més el bloqueig elèctric Tru-Lock dels eixos davanter i posterior, el diferencial de lliscament limitat Trac-Lok i la desconnexió electrònica de la barra estabilitzadora davantera.

Des de les superfícies més accidentades fins als carrers més exclusives de la ciutat, el nou Jeep Wrangler resulta molt còmode i ofereix un disseny més modern que es manté fidel a l’original, combinat amb més llibertat a l’aire lliure i característiques de tecnologia avançada en termes de seguretat i connectivitat.

La quarta generació del Jeep Wrangler s’ofereix en tres nivells diferents d’equipament: Sport, Sàhara i Rubicon, tots disponibles en configuració de dues o quatre portes, i en el nou pack Overland, exclusivament en la versió Sàhara, que garanteix un aspecte més sofisticat .

Dissenyat per dominar les rutes tot terreny més desafiants, Jeep Wrangler és el resultat de més de setanta-cinc anys de lideratge en el desenvolupament de sistemes 4×4.

Hi ha disponibles dos sistemes de tracció a les quatre rodes: Command-Trac, en els nivells d’equipament Sport i Sàhara, i Rock-Trac, de sèrie en la configuració d’acabat Rubicon, el model més robust i capaç per a la conducció tot terreny.

Tots dos sistemes compten amb la nova caixa de transferència de dues velocitats Selecció-Trac permanentment activa per a un control i gestió continu del parell enviat a les rodes del davant i del darrere.

En particular, el sistema de tracció a les quatre rodes Command-Trac té una caixa de transferència de dues velocitats amb una relació de transmissió de reductora de 2,72: 1, eixos davanter i posterior Dana d’última generació amb relació de eix posterior de 3,45 per a la versió de gasolina i de 3,73 per a les versions dièsel.

La gamma de motors Wrangler s’ha millorat amb la introducció de dos nous motors: el motor turbodièsel MultiJet II de 2.2 litres i el motor de gasolina de quatre cilindres en línia amb turbocompressor de 2.0 litres.

Totes les motoritzacions del Wrangler es combinen amb un canvi automàtic de vuit velocitats, una novetat absoluta per a aquest model, que permet que el vehicle optimitzi la resposta del motor en condicions tot terreny o que es gaudeixi d’un subministrament de potència suau i eficient a altes velocitats .

Especialment adaptada als requisits del nou Wrangler, la nova caixa de canvis automàtica ofereix una capacitat tot terreny sense igual.

Finalment, però no menys important, la posició del suport de la roda de recanvi a la part posterior del Wrangler també és nova, ja que s’ha baixat aproximadament 300 mm, per a una millor visibilitat del conductor i els passatgers.