Kia gamma "eco" models per a tots els públics

Kia gamma “eco” models per a tots els públics

Les vendes d’híbrids van créixer en el mercat espanyol un 67% el 2017 i les d’elèctrics un 74%. Fins al 2025 llançarà 16 vehicles electrificats.

El concepte de mobilitat urbana ha canviat a un ritme molt ràpid en els últims anys. Als alts nivells de contaminació a les grans ciutats s’han sumat els escàndols per la manipulació en les emissions dels vehicles dièsel, posant en una situació força complicada a aquest tipus de mecàniques, que han reduït les seves vendes en un 15% al ​​nostre país durant 2017, i les tendència en els propers anys indica que al canal de particulars dels motors de gasolina captaran un 60% de les vendes el 2018.
Els conductors tenen molts dubtes del que succeirà en els propers anys, però tot sembla apuntar a un progressiu descens del dièsel, lloc que ocuparan eficients motors de gasolina, motoritzacions híbrides i elèctrics purs, que segueixen guanyant terreny. L’electrificació del parc de vehicles ha començat lentament, encara que ja comencen a ser xifres per pensar que alguna cosa està canviant, ja que el 2017 les vendes d’elèctrics van augmentar un 74% respecte l’any anterior, i el mateix succeeix en vehicles híbrids, que van créixer un 67%.
En l’actualitat, l’oferta de vehicles ECO de Kia es compon de quatre models que utilitzen tecnologies diferents per reduir les emissions contaminants -híbrids, híbrids endollables i 100% elèctric-, una mica del que no poden presumir totes les marques, aconseguint ia un 8,3% de les vendes totals, una xifra que creixerà fins al 10% en aquest exercici.
Kia Niro HEV, el primer crossover híbrid de Kia ha tingut una magnífica acceptació des del seu llançament. Desenvolupat sobre una plataforma específica per a vehicles ecològics de Kia, combina un eficient motor 1.6 GDI amb un altre elèctric de 32 kW que s’alimenta a través de l’energia acumulada en les bateries de ions de polímer de liti, amb una potència final de 141 CV, una fórmula que permet un consum de combustible realment baix (3,8 litres als 100 km) i unes emissions de CO2 de 88 g / km en cicle combinado.Se comercialitza amb tres nivells d’acabat -Concept, Drive i Emotion- amb preus des 19.900 euros amb promocions incloses.
Kia Niro PHEV, un dels models més importants en la gamma crossover des del punt de vista del respecte al medi ambient és el Niro PHEV, un model que destaca per l’agradable disseny de la seva carrosseria i l’eficiència en la gestió del combustible. A causa del seu baix nivell d’emissions -29 g / km de CO2 i un consum mitjà homologat de 1,3l- té l’etiqueta ECO de la DGT que li permet circular sense restriccions en els episodis d’alta contaminació a les grans ciutats ia més obté bonificacions en estacionar en zones regulades.
Kia Optima PHEV, el primer model híbrid endollable de Kia pot arribar a recórrer fins a 54 quilòmetres sense emissions, aconseguint un consum mitjà de combustible de 1,6 litres als 100 quilòmetres i unes emissions de CO2 en cicle combinat de tan sols 37 g / km al cicle d’homologació europeu NEDC. I en el moment en què s’esgoten les bateries es posa en marxa un eficient motor d’injecció directa gasolina 2.0 GDI amb el qual es pot recórrer molts quilòmetres amb una despesa de combustible molt baix.
Kia Soul EV, la versió 2018 de l’únic model 100% elèctric de Kia incorpora una nova bateria de ions de liti de major densitat energètica i més capacitat d’emmagatzematge que permet millorar l’autonomia un 18%, passant dels 212 quilòmetres als 250 quilòmetres .

La gama está disponible a partir de los 19.900 euros.

Ficha Técnica
Cilindrada 1.580 cc. Potencia 105 CV+electr. 32kW Combustible gasolina Consumo combinado 3,8 lts.Velocidad máxima 162 km/h. Aceleración 11,5 seg. Cambio autom. 6 rel. Emisiones CO2 88 gr/km. Longitud 4.355 mm. Anchura 1.805 mm. Altura 1.535mm. Batalla 2.700 mm. Neumáticos 205/60R16