KIA, LÍDER DEL CANAL PRIVAT EN EL MES DE NOVEMBRE

KIA, LÍDER DEL CANAL PRIVAT EN EL MES DE NOVEMBRE

5.639 Kia van ser venuts a Espanya al novembre en el mercat total, un 26,4% més que en el mateix període de l’any anterior. Kia va arribar al novembre 4.514 unitats matriculades en el canal de particulars situant-se com la marca més venuda en aquest canal amb una penetració de l’9,3%.

1335/5000Kia Motors Iberia va registrar una xifra de vendes el passat mes de novembre de 5.639 unitats al mercat total espanyol, un 26,4% més que en el mateix període de l’any anterior. Kia va comptabilitzar 4.514 unitats venudes a particulars al novembre, aconseguint posicionar-se d’aquesta manera com la marca més venuda al canal privat, amb una penetració de l’9,3%, el segon millor resultat de la seva història.

Eduardo Divar, director general de Kia Motors Iberia ha valorat aquests resultats: «Estem molt orgullosos d’haver aconseguit posicionar-nos en el mes de novembre com la marca més venuda de canal privat. Això ha estat possible sens dubte gràcies a la nostra àmplia gamma, amb models que compten amb una gran qualitat, tecnologia i disseny i amb una gran varietat d’opcions d’electrificació i també són fruit de la gran tasca de la xarxa de concessionaris i de l’equip humà de Kia ».

En l’acumulat de l’any, Kia comptabilitza 51.924 unitats matriculades, fet que suposa una penetració de l’4,7% en el mercat total.

Vendes per model

Al canal de particulars, el Kia Sportage es va posicionar com el segon model més venut del seu segment, amb 1.116 unitats i una penetració de mercat de el 8%. En el segment B-SUV el Kia Stonic amb 891 unitats matriculades va aconseguir situar-se com a tercer model més venut de l’segment.