KIA REGISTRA A EUROPA LA SEVA MAJOR QUOTA DE MERCAT EN L'ANY DE MAJOR DECLIVI DE VENDES

KIA REGISTRA A EUROPA LA SEVA MAJOR QUOTA DE MERCAT EN L’ANY DE MAJOR DECLIVI DE VENDES

416.715 Kia venuts a Europa el 2020 – La major quota de mercat anual de la història de la marca a Europa, que augmenta de l’3,2% a l’3,5%. – Increment de l’60% anual en les vendes de vehicles electrificats – Les vendes de vehicles elèctrics amb bateria creixen un 197%; les d’PHEV, un 112% – Per primera vegada, Kia supera la xifra de 100.000 unitats electrificades – Els híbrids i els elèctrics ara representen més d’1 de cada 4 Kia ​​venuts a Europa.

El 2020, Kia ha aconseguit el seu major penetració en el mercat europeu i registra un dels majors increments anuals de quota de mercat en tota la seva història. Segons les noves dades publicades per l’Associació Europea de Fabricants d’Automòbils (ACEA), la quota de mercat de Kia a Europa es va incrementar d’un 3,2% a l’3,5% en el transcurs de l’any passat.

Les vendes anuals totals de Kia a Europa * disminuir un 17%, fins a 416.715 unitats, a causa dels efectes de la pandèmia de coronavirus a tot Europa. No obstant això, la marca s’ha vist menys afectada que el mercat europeu en general, que ha caigut un 24,3% interanual. Per tant, la quota de mercat de Kia ha crescut fins a un màxim històric de l’3,5%. Els últims resultats de vendes també posen en relleu la creixent importància de la gamma de vehicles electrificats de Kia dins d’un mercat europeu en evolució.

Els sistemes de propulsió híbrids i elèctrics segueixen constituint una àrea important de creixement per a Kia, tot i l’àmplia desacceleració de l’mercat. El 2020, els sistemes de propulsió electrificats representen el 25,5% de totes les vendes de Kia a Europa, més d’un de cada quatre models venuts per la marca. Contacte: Ignacio Villegas Responsable de Premsa Tel: +34 91.579 64 66 Correu electrònic: prensa@kia.es Won-Jeong (Jason) Jeong, President de Kia Europa, comenta: «2020 va ser un dels anys més durs que hem vist, tant per Kia com per a la indústria en el seu conjunt. Amb els efectes de la pandèmia que van causar un sobtat aturada en les vendes, a principis d’any, els nostres mercats europeus van respondre amb una sèrie de mesures per a, de forma segura i higiènica, ajudar als nostres clients, lliurar-los els seus cotxes i realitzar el manteniment.

De fet, hem vist la millor xifra de vendes de la nostra història en el tercer trimestre del l’any, gràcies a una combinació de demanda acumulada i de la creixent popularitat dels nostres vehicles electrificats “. «Durant la pandèmia, hem pogut seguir llançant vehicles nous, millorats i continuem electrificant nostra gamma de productes per satisfer la creixent demanda de sistemes avançats de propulsió dels consumidors», afegeix Jeong. «La Kia que sorgeix en 2021 és una empresa molt diferent. La nostra nova marca, logotip i eslògan corporatiu ‘Movement that inspiris’ influirà en els nostres plans per als anys vinents. Comencen, més endavant en l’any, amb el llançament d’un nou vehicle elèctric (EV) de Kia basat en la nostra plataforma E-GMP.

Aquest model proporcionarà capacitat de càrrega ràpida, una acceleració progressiva i una autonomia totalment elèctrica de llarg recorregut. A l’començar la nostra transició des d’un fabricant de vehicles fins a un proveïdor de mobilitat, també estem treballant per introduir una gamma de nous serveis de mobilitat sostenible per als nostres clients ». 60% d’augment anual en les vendes de cotxes electrificats Durant 2020, el creixent interès dels clients pels avançats sistemes de propulsió electrificats ha contribuït a l’èxit de Kia.

El 2020, les vendes totals de models híbrids, híbrids endollables i totalment elèctrics (sense incloure versions mild-hybrid) van augmentar de 66.386-106.466 unitats (+ 60,4%). L’any passat, per primera vegada, Kia va vendre més de 100.000 vehicles electrificats, el que significa que un de cada quatre Kia venuts a Europa és electrificat. La gamma Niro, que inclou variants híbrides, híbrides endollables i totalment elèctriques, segueix sent el model electrificat més venut de la marca. També s’ha convertit en el segon més venut en general de Kia, amb 77.498 unitats (+ 34,7% en comparació amb 2019).

El Niro Híbrid va aconseguir 32.384 unitats, amb un important creixement addicional de l’Niro Híbrid Endollable (14.082 unitats, + 38,8%) i de l’100% elèctric e-Niro (31.032 unitats, + 213,5%). De la mateixa manera, el eSoul elèctric va continuar la seva trajectòria ascendent, amb un total de 7.999 unitats venudes, el que representa un augment de l’147,5% amb relació a l’any anterior. La introducció de versions híbrides endollables de l’Kia Ceed Tourer i de l’XCEED també ha impulsat les vendes de vehicles electrificats: van sumar 14.511 unitats l’any passat.

El número u europeu de Kia: la família de models Ceed El 2020, tot i els efectes de la pandèmia, les vendes

europees de la família Ceed van augmentar un 4,1%, fins a arribar a les 114.759 unitats (enfront de les 110.201 unitats de 2019). El creixent interès en la reforçada família de models Ceed es deu a la reeixida introducció de noves variants híbrides endollables de l’Ceed Tourer i el Xceed. A la fi de 2019, va començar la comercialització de l’crossover compacte XCEED i ja s’ha convertit en l’estil de carrosseria amb més acceptació de l’Ceed: 43.880 unitats el 2020.

El Ceed de cinc portes i el Ceed Tourer van aconseguir vendes de 25.809 i 30.116 unitats, respectivament, mentre que la xifra de l’distintiu familiar esportiu PROCEED ha estat de 14.954 unitats. El sempre popular SUV Sportage manté la seva posició com el tercer model més venut de Kia a Europa, amb 70.344 unitats. El B-SUV Stonic també va arribar a les 51.322 unitats venudes i, amb unes vendes de 48.213 unitats, el model urbà Picanto completa els cinc primers. Una nova imatge de marca en 2021 que indica la transformació de Kia Kia va revelar recentment el seu nou logotip i eslògan mundial de marca, que il·lustra el propòsit de l’empresa d’establir una posició de lideratge en la futura indústria de la mobilitat, transformant totes les facetes del seu negoci. Fins 2027, Kia llançarà set vehicles específicament elèctrics amb bateria (BEV) en diversos segments de mercat.

Basats en la nova Plataforma Modular Elèctrica Global (Electric-Global Modular Platform E-GMP) de Hyundai Motor Group, cada un d’ells incorporarà tecnologia líder en la indústria per a proporcionar una autonomia de llarg recorregut i càrrega ràpida. En el primer trimestre de 2021, es revelarà el primer dels futurs vehicles elèctrics específics de Kia, que encarnarà el canvi de plantejament de Kia cap a la electrificació.

Basat en la nova tecnologia E-GMP, aquest BEV específic comptarà amb un disseny d’inspiració crossover, oferirà una autonomia elèctrica superior a 500 km i un temps de càrrega ràpida inferior a 20 minuts. També serà el primer model al món que porti el nou logotip de Kia. # # # Nota: * Font: ACEA, UE + AELC + vendes al Regne Unit