KIA SPORTAGE, més equipament, tecnologia i qualitat

Disseny actualitzat amb noves tecnologies de seguretat, connectivitat i nous sistemes de propulsió que compleixen les normatives d’emissions.

 

El nou Sportage conjuga un disseny exterior i interior actualitzat amb noves tecnologies de seguretat i connectivitat, així com nous sistemes de propulsió que compleixen les normatives d’emissions. També afecta a les versions GT Line.

L’avançat sistema de propulsió EcoDynamics + del Sportage, dièsel híbrid lleuger de 48V, és el primer llançat dins de l’estratègia global d’electrificació de la marca. Kia ofereix dins de la seva gamma, vehicles híbrids, híbrids endollables, elèctrics amb bateria i amb tecnologia híbrida lleugera de 48V.

L’original estil de la quarta generació del Sportage el va dirigir el centre de disseny europeu de Kia a Frankfurt, Alemanya, amb aportacions dels centres de disseny de la companyia a Namyang, Corea, i Irvine, Califòrnia.

Kia ha dissenyat el sistema EcoDynamics + per augmentar el rendiment en carretera dels models amb motor de combustió interna, mitjançant l’energia elèctrica que s’utilitza i es recupera de manera inapreciable per al conductor. Al Sportage, el sistema incrementa l’acceleració amb la potència d’una compacta bateria de ions de liti, amb 0,44 kWh i 48V. També augmenta els períodes en què el motor està aturat gràcies al nou conjunt d’alternador i motor d’arrencada.

En la manera «motor», la bateria proporciona energia en una acceleració amb fins a 12 kW de potència elèctrica. A l’ajudar al motor de combustió, redueix la seva càrrega i el seu nivell d’emissions. En desacceleració, bé en frenar o bé en usar la retenció en un pendent o al apropar-se a una cruïlla, el MHSG canvia a la manera «generador», per recuperar energia des del cigonyal i emmagatzemar-la en la bateria sobre la marxa. Una unitat electrònica de control (Electronic Control Unit ECU) calcula la forma més eficient d’utilitzar l’energia disponible, tenint en compte la quantitat de càrrega de la bateria en cada moment.

El nou sistema de propulsió EcoDynamics + es compagina amb un tracció total, amb caixa de canvis manual de sis velocitats o amb una automàtica de vuit velocitats. Amb 185 CV de potència, les emissions de CO2 són des 141 g / km amb canvi manual i des de 149 g / km amb canvi automàtic (segons el cicle WLTP, convertit a NEDC).

Kia reemplaça a l’actual Sportage amb motor CRDi de 1,7 l amb el nou U3 CRDi de 1,6 l, el dièsel més net de Kia fins a la data. Aquest nou dièsel de 1,6 l produeix 115 CV o 136 CV, amb emissions des de 130 g / km en la versió de 115 CV i des de 129 g / km en la més potent (cicle combinat WLTP, convertit a NEDC). Impulsa a les rodes davanteres a través d’una caixa de canvis manual de sis velocitats de sèrie, Les versions de 136 CV també estaran disponibles opcionalment amb tracció total i caixa del canvi de set velocitats amb doble embragatge.

La gamma de motors de gasolina reben petits canvis per reduir les emissions. Els clients poden triar entre dos motors de gasolina. La T-GDI (injecció directa de gasolina amb turbocompressor) de 1,6 l, 177 CV, amb emissions des de 173 g / km. El GDI atmosfèric de 1,6 l dóna 132 CV. Tots dos estaran equipats amb un nou filtre de partícules per a motors de gasolina, que redueix encara més la emissions nocives i assegura el compliment de la normativa d’emissions Euro 6d TEMP. Les versions del Sportage amb el motor T-GDI estaran disponibles amb tracció davantera o total, i una caixa de canvis de set velocitats amb doble embragatge a les de tracció total.