La CAIXA AUTOMÀTICA EAT8 ARRIBA A LA GAMMA SUV PEUGEOT

La CAIXA AUTOMÀTICA EAT8 ARRIBA A LA GAMMA SUV PEUGEOT

Les prestacions, el confort de conducció i l’eficiència de la caixa del canvi automàtica EAT8, associada al motor dièsel BlueHDi 180, ja estan disponibles en la gamma SUV de la Marca. L’acabat GT, el més alt en els Peugeot 3008 i 5008, estrena aquesta tecnologia de referència en un segment que va conquerint cada vegada més adeptes al mercat espanyol. Peugeot 3008 GT BlueHDi 180 EAT 8, des 38.350 euros. Peugeot 5008 GT BlueHDi 180 EAT 8, des 40.200 euros.

El motor dièsel BlueHDi 180 S & S, exclusiu de l’exclusiu acabat GT dels SUV Peugeot 3008 i 5008, incorpora la caixa de canvis automàtica EAT8 de nova generació, desenvolupada en col·laboració amb l’especialista japonès Aisin.

Aquesta nova caixa de canvis automàtica ofereix molt més que 8 velocitats. El confort d’ús és innegable, amb un grat premium en el pas de les marxes, possible gràcies a l’optimització en els canvis de parell entre el motor i la caixa, que redueix els salts de règim a cada canvi de relació. En el dia a dia, el convertidor de parell flexible assegura confort en l’arrencada i en la maniobra d’estacionament.

El nou comandament Shift and Park by Wire destaca pel seu ús senzill i intuïtiu, per una palanca elèctrica i ergonòmica que no requereix esforç. Les lleves al volant, de sèrie, permeten canvis de relació en mode manual sense perdre la funció automàtica. Des del punt de vista de la seguretat, la funció Park s’activa automàticament en apagar el motor.

El Peugeot 3008, “Cotxe de l’Any a Europa 2017” destaca pel seu poderós i atractiu disseny, que impacta pel seu estil esportiu i modern, que aporta elegància, força i robustesa als codis estètics del segment. Per la seva banda, el Peugeot 5008 brilla entre els SUV del segment C com l’opció amb més habitabilitat. Amb una distància entre eixos de 2,84 metres i una longitud de 4,64 m, ofereix un ampli espai interior que permet acollir confortablement fins a 7 passatgers. A més de disposar d’un maleter de 780 litres VDA, el Peugeot 5008 ofereix una configuració nova, pensada per portar la seva modularitat al màxim i adaptar-se a qualsevol necessitat, com carregar objectes de fins a 3,20 m de llarg.

L’arsenal tecnològic d’aquests innovadors SUV els permet enfrontar-se sense problemes a carreteres, pistes forestals i terrenys totalment gelats i nevats. La motricitat i l’adherència estan assegurades, fins i tot en condicions extremes, amb l’Advanced Grip Control i el Hill Assist Descent Control (HADC).

Aquests models destaquen també per l’originalitat del seu habitacle, en incorporar la nova generació del lloc de conducció Peugeot i-Cockpit®. Està format per un volant compacte i, de sèrie, per un quadre d’instruments digital de 31,24 cm (12,3 “) amb” head up display “. Una gran pantalla tàctil de 20,30 cm (8 “), subratllada amb tecles intuïtives que evoquen les d’un piano, fa més fàcil la navegació i el maneig de les principals funcions del vehicle.

En carretera ia la ciutat, els Peugeot 3008 i 5008 compten amb equipaments com la frenada automàtica d’emergència, l’alerta de risc de col·lisió, el reconeixement dels senyals de límit de velocitat o el park assist i la càmera de visió 360º Visiopark.