LA MILLOR BATALLA DE LA SEVA CLASSE S'ESCALFA EN L'ÚLTIMA LOT DE RESULTATS

LA MILLOR BATALLA DE LA SEVA CLASSE S’ESCALFA EN L’ÚLTIMA LOT DE RESULTATS

Euro NCAP publica la seva penúltima versió de l’any. Una dotzena d’actuacions es van posar a prova contra els protocols 2018-2019 que en poc temps acabaran. El Tesla Model X, Porsche Taycan, Audi Q7, Renault Captur, Subaru Forester, Skoda Octavia, Ford Mondeo i Ford Kuga aconsegueixen la cobejada qualificació de cinc estrelles.

El jugador destacat d’aquesta ronda és, sens dubte, el Model X de Tesla, amb un puntuació de l’94 per cent en Assistència de Seguretat, el mateix que el Model 3 anotar a principis d’aquest any. Això converteix als dos Tesles en els millors en aquesta part de l’avaluació dels protocols més recents d’Euro NCAP. El Model X recentment actualitzat també va aconseguir un impressionant 98 per cent per a la protecció dels ocupants adults, el que el converteix en un fort candidat per a Millor en la seva classe aquest any.

Porsche Taycan – Resultats Euro NCAP desembre 2019 – 5 estrelles
Un altre punt d’atracció d’aquesta ronda és el Taycan, el primer automòbil elèctric complet de Porsche que ha estat denominat rival de l’Tesla Model S i Jaguar I-PACE en el segment de sedan totalment elèctric. Si bé el Taycan té a veure amb la conducció elèctrica d’alt rendiment i es dirigeix ​​principalment a la gamma alta de el mercat de consum, és tranquil·litzador que l’automòbil hagi assolit les cinc estrelles completes en les proves de seguretat.

Skoda Octavia – Resultats Euro NCAP desembre 2019 – 5 estrelles
Renault Captur – Resultats Euro NCAP desembre 2019 – 5 estrelles
Ford Kuga – Resultats Euro NCAP desembre 2019 – 5 estrelles
El Skoda Octavia, el Renault Captur, el Ford Kuga i l’Audi Q7 van tenir un bon acompliment en diferents categories de mida. El Peugeot 2008 comparteix la mateixa plataforma amb altres models de el Grup PSA, com el DS3 Crossback de segona generació i l’Opel Corsa, les qualificacions es van publicar a principis d’aquest any. A l’igual que el DS3, el Peugeot 2008 ofereix un paquet opcional «Safety Plus» en totes les variants, que afegeix un sensor de radar juntament amb la càmera estàndard i li dóna a l’automòbil capacitats millorades de AEB. El nou Forester de Subaru també va tenir un bon acompliment en general, mostrant les seves credencials d’automòbils familiars a l’puntuar particularment bé a la protecció dels ocupants infantils. El Forester completa una línia de cinc estrelles per al fabricant japonès.

Audi Q7 – Resultats Euro NCAP desembre 2019 – 5 estrelles
Equipament estàndard de Peugeot 2008 – Resultats Euro NCAP desembre 2019 – 4 estrelles
Subaru Forester – Resultats Euro NCAP desembre 2019 – 5 estrelles
El Volkswagen Sharan i el seu bessó SEAT, l’Alhambra, han existit durant diversos anys. No obstant això, el grup VW ha fet una bona feina a l’mantenir-los actualitzats en termes de seguretat, amb la incorporació de frenada d’emergència autònom i limitadors de càrrega de el cinturó de seguretat posterior. El resultat és una qualificació de quatre estrelles encara competitiva, i les actuacions es troben entre els pocs que ofereixen compatibilitat amb i-Size en tots els seients del darrere i sistemes de retenció infantil integrats com a opció en la segona fila. Això els converteix en el transport ideal per a una família en creixement.

Volkswagen Sharan – Resultats Euro NCAP desembre 2019 – 4 estrelles
SEAT Alhambra – Resultats Euro NCAP desembre 2019 – 4 estrelles
El venerable Mondeo també s’ha actualitzat amb AEB, pretensors del darrere i limitadors de càrrega, i ofereix seguretat per rivalitzar amb molts vehicles més nous. Per contra, el facelificado Jeep Renegade encara ofereix AEB només com una opció i es converteix en l’únic automòbil en el que va d’l’any en aconseguir una qualificació de menys de quatre estrelles.

Ford Mondeo – Resultats Euro NCAP desembre 2019 – 5 estrelles
Michiel van Ratingen, Secretari General d’Euro NCAP, “Enhorabona Tesla i als altres 5 estrelles per no només oferir el millor acompliment en la seva classe en les proves, sinó també 2 fer que els sistemes de seguretat siguin accessibles i estàndard en tot el mercat europeu. També és bo veure als fabricants, Ford i Volkswagen a aquest cas, estandarditzar AEB i mantenir la seguretat actualitzada fins i tot per a automòbils més antics, en benefici dels seus clients. És una pena que no tots segueixin aquest exemple, i a l’prioritzar les mirades sobre la substància, Jeep va acabar a la part inferior de la llista d’autos qualificats d’aquest any. La bona notícia és que els consumidors tenen més opcions que mai per trobar una alternativa més segura. «