LA NOVA CAMPANYA PUBLICITÀRIA DEL NOU 500X: UN VIATGE EN EL TEMPS PER DESCOBRIR QUE EL FUTUR JA ÉS AQUÍ

LA NOVA CAMPANYA PUBLICITÀRIA DEL NOU 500X: UN VIATGE EN EL TEMPS PER DESCOBRIR QUE EL FUTUR JA ÉS AQUÍ

“New 500X – A Taste of Tomorrow. Today “és el títol de la nova campanya de comunicació dedicada al crossover italià de Fiat que s’inspira en la pel·lícula” Retorn al futur.

Emitido primer a les xarxes socials de Fiat, amb més de 32 milions de visualitzacions en tan sols 11 dies i sent el millor resultat mai aconseguit per FCA, l’irresistible curtmetratge mostra a una jove parella catapultada des dels anys seixanta fins al present, a l’ volant del nou Fiat 500X.
Una manera original i entretinguda d’explicar les innovacions tecnològiques del nou 500X: des de la seva imatge renovada fins a la nova família de motors Firefly Turbo 1.0 i Firefly Turbo 1.3, i des dels avançats sistemes d’ajuda a la conducció fins a la connectivitat d’última generació.
En el curtmetratge apareix el famós actor americà Christopher Lloyd, que interpreta el paper d’un guàrdia de trànsit molt especial.
La producció és totalment italiana i el curtmetratge es va rodar en localitzacions de Torí i Milà.