LA NOVA EDICIÓ CONTINENTAL GT CONVERTIBLE NÚMERO 1 DE Mulliner

,

En l’any del centenari de Bentley, aquest nou model d’Edició Limitada ret homenatge al llegendari No 1 Bentley Blower de 1929. Interpretació moderna del icònic cotxe de carreres de 1929 limitat a només 100 exemples a tot el món. Cada edició limitada presenta una peça única de la història de Bentley en la innovadora pantalla giratòria de Bentley. L’especificació a mida inclou una insígnia de parafangs banyada en or de 18 quirats i una reixeta davantera número 1 pintada. L’edició limitada final a la trilogia del centenari de Bentley. Edició número 1 basada en 6.0 litres W12 Continental GT convertibles, el millor Grand Tourer.

Bentley ha creat un model exclusiu d’Edició Limitada que ret homenatge al llegendari Bentley Blower No 1 de 1929. L’edició número 1 de Continental GT convertibles de Mulliner és una interpretació moderna d’un acte de carreres veritablement icònic. i compta amb una placa de parafangs banyada en or de 18 quirats i una peça històrica notable, emesa des d’un pistó del No 1 original, que es troba dins de la innovadora pantalla giratòria de Bentley.
Basat en el Bentley Continental GT convertibles, el Grand Tourer descapotable definitiu del món, l’Edició Número 1 està restringida a 100 exemples a mida. Fet a mà a Anglaterra durant l’any del centenari de Bentley, l’emocionant model de sostre obert conté elements de disseny exquisits que celebren a alguns dels individus pioners dels primers 100 anys de la marca.

L’Edició Número 1 presenta una gamma de característiques a mesura que encapsulen l’esperit d’una era daurada de l’automobilisme. Disponible en Bola Xarxa II o Beluga, i amb una caputxa plegable Claret o Beluga, l’Edició Limitada està equipada amb un Paquet Centenari, un Especificació de la Línia Negra de Bentley i un Kit de Cos de Carboni, arrodonit per la graella davantera pintada Nombre 1.

Al cor de l’Edició Número 1 es troba una versió millorada del famós motor W12 TSI de B6 de 6.0 litres i doble turbocargado. Igual que el bufador sobrealimentat original de 1929, ofereix un rendiment emocionant i àgil, que representa el cim del disseny contemporani d’automòbils.

La nova Edició Nombre 1 ofereix als clients l’oportunitat única i exclusiva de posseir un vehicle que encarna el veritable esperit de la història de les carreres de Bentley.

Edició número 1: una interpretació moderna d’un clàssic
La nova edició número 1 de Continental GT convertibles de Mulliner encapsula l’extraordinari esperit d’assoliment de Bentley durant l’últim segle. Es va experimentar per primera vegada en 1932 en el circuit de carreres de Brooklands, prop de Londres, quan el ‘Blower’ original, supercargado, va establir un emocionant rècord de voltes.

La nova Edició Número 1 es remunta a aquest extraordinari vehicle, un automòbil responsable d’alguns dels moments més memorables de l’il·lustre passat de Bentley. Només es faran 100 exemples durant l’any del centenari de la marca amb seu a Crewe, el que millorarà encara més l’exclusivitat de l’Edició Número 1.

L’Edició Número 1 és l’últim acte en la trilogia del Centenari de Bentley. Igual que Mulsanne WO Edition i Continental GT Number 9 Edition, incorpora una peça única de la història de Bentley. Dins de la innovadora pantalla giratòria de Bentley, un petit girador de rodes, que recorda als giradors de rodes que es troben en el No.1 i altres Bentley històrics, s’ha col·locat en resina. Combinant a la perfecció el millor del disseny present i passat, cada roda giratòria ha estat modelada des d’un pistó del No. 1, presa durant els treballs de restauració.

El Continental GT convertibles de tercera generació, exquisidament dissenyat, s’ha millorat encara més amb elements distintius inspirats en el No 1 original. A més de l’Especificació de la Línia Negra de Bentley i el Kit de Cos de Carboni, l’Edició Limitada s’ofereix a la pintura exterior Dragon Xarxa II o Beluga, amb una caputxa plegable Claret o Beluga.

L’edició número 1 també compta amb el paquet d’especificacions de Bentley Centenary, que inclou distintius centenaris a la part del darrere i en els centres de les rodes, llums de benvinguda de LED d’centenari, distintiu centenari a la palanca de canvis i el volant i una insígnia centenària al clauer.

Una graella davantera número 1 pintada es complementa amb una insígnia de parafangs banyada en or de 18 quirats, un farciment de gemmes i tapes d’oli, i rodes MDS de 22 polzades en acabat Cricket Ball o Negre Brillant.

A l’interior, una nova divisió de color de la bola principal de Cricket Ball o Beluga es complementa amb la pell Heritage en els seients i els coixinets de les portes, amb una insígnia B en relleu en els reposacaps i els inserts de les portes. La xapa de fusta Grand Black es veu reforçada pels límits d’òrgan de 18 quirats xapats en or i el volant i la palanca de canvi Alcantara. Els passatgers són rebuts per un inserit de placa de estrep Número 1 a mesura que entren en una cabina de luxe.

A més d’un rellotge britànic Jaeger amb una cara número 1, el tauler d’instruments de disseny únic també incorpora cerca Spin a la consola central. Sovint referit com ‘alumini tornejat’, cerca Spin va ser un popular automòbil de carreres i acabat d’aviació en els anys 20 i 30, ja que limitava la reflexió de la llum.