LA SEGURETAT VIÀRIA TAMBÉ ÉS COSA DE NENS

LA SEGURETAT VIÀRIA TAMBÉ ÉS COSA DE NENS

La família, i en concret els fills, és la principal motivació de moltes persones per prestar atenció al volant.

La campanya coincideix amb un dels moments de major intensitat de l’any en desplaçaments familiars en cotxe, per la qual cosa la prevenció en seguretat viària cobra una especial rellevància.

Gonvarri fa un pas més en el seu compromís per incrementar la responsabilitat en la conducció en la societat. En aquesta nova campanya d’Emotional Driving, Gonvarri ha volgut que els nens siguin les veus que insten els seus pares a conduir de tornada a casa amb seguretat. Sota el lema “La seguretat viària també és cosa de nens”, la companyia ha llançat un emotiu vídeo en què els més petits manen missatges a través del mòbil als seus pares, moments abans d’iniciar un viatge. Els mòbils, i en concret l’ús d’aplicacions de missatges durant la conducció, són causes rellevants de sinistralitat viària. No obstant això, Gonvarri ha volgut donar-los un nou ús i utilitzar-los com a eina de motivació perquè, abans de pujar al cotxe, ens ajudin a centrar la nostra atenció en el que de debò importa: arribar segur al teu destí.

La campanya Emotional Driving posa en valor la seguretat viària a través de missatges positius i experiències memorables que se centren en la part emocional de la conducció. Una iniciativa que aposta pels nens com els encarregats de conscienciar els seus pares perquè condueixin amb més seguretat. “No tinguis pressa per la carretera”, “No et emocions si poses la música molt alta” o “Vull que condueixis bé perquè puguis veure amb mi els insectes i animals” són alguns dels missatges de veu que envien a la campanya a través de Whatsapp abans que els seus pares surtin a la carretera.

Gonvarri Steel Services, com a empresa líder en el sector de la transformació de l’acer, porta anys treballant mitjançant diferents iniciatives, el seu compromís amb l’entorn social en què desenvolupa la seva activitat. El projecte Emotional Driving ha servit d’altaveu per construir un missatge diferenciador que contribueixi a reduir el nombre de víctimes en accidents de trànsit. Al llarg dels últims anys, Gonvarri ha obtingut nombrosos reconeixements internacionals de comunicació i RSC, gràcies a la seva aposta per un enfocament diferent en aquest programa i per utilitzar tècniques innovadores com esdeveniments experiencials, gamificaciones o reptes col·laboratius, per tal de donar visibilitat al territori seguretat vial entre els seus empleats i la societat en general.