LAMBORGHINI CONTINUA AMB EL SEU CREIXEMENT MUNDIAL I MARCA MÀXIMS HISTÒRICS AMB 8.205 COTXES LLIURATS A 2019

LAMBORGHINI CONTINUA AMB EL SEU CREIXEMENT MUNDIAL I MARCA MÀXIMS HISTÒRICS AMB 8.205 COTXES LLIURATS A 2019

Lamborghini incrementa les seves vendes mundials en un 43%, fins a les 8.205 unitats. Les vendes mundials creixen per novè any consecutiu. Sòlida xifra de vendes de les gammes de superesportius V10 i V12. El Super SUV continua amb el seu excel·lent ritme de vendes: gairebé 5.000 Urus lliurats a clients. Rècord de vendes en totes les regions: EMEA, Amèrica i Àsia Pacífic. Estats Units confirma la seva posició com el major mercat únic.

Automobili Lamborghini S.p.A. ha continuat amb el seu elevat creixement mundial. A causa d’un increment de l’43%, de 5.750 a 8.205 lliuraments de vehicles a tot el món, les vendes han crescut per novè any consecutiu, amb el que s’aconsegueix un nou rècord.

Stefano Domenicali, President i CEO de Automobili Lamborghini, ha declarat: “L’any 2019 ha estat el més reeixit de la nostra història. L’equip ha aconseguit un altre increment substancial de vendes, que ens ha conduït a una nova xifra rècord. En només dos anys hem doblat la nostra xifra de vendes, una fita que no pot ser sobrevalorat. Això demostra clarament la potència de la nostra marca i la qualitat i sostenibilitat del nostre producte i estratègia comercial. S’han venut gairebé 5.000 unitats del nostre Super SUV Urus, un nombre que s’apropa a la nostra xifra total de vendes en 2018. Amb nou contingut i noves tecnologies, els nostres superesportius V10 i V12 mantenen el seu èxit en el mercat. A el mateix temps, reforcem la nostra imatge de marca, especialment entre les generacions més joves, ja que hem multiplicat els nostres seguidors en xarxes socials fins a més de 40 milions. Tot això és un veritable èxit de tot l’equip i m’agradaria aprofitar aquesta oportunitat per donar les gràcies a cada membre de Lamborghini per la seva inspiració i dedicació a la marca, així com als nostres accionistes i a el grup pel seu suport continu “.

Lamborghini és una marca global i, per tant, el seu volum de vendes està ben distribuït en tres grans regions mundials. Amb 165 concessionaris donant servei a 51 països, totes les regions han fixat un nou rècord de vendes el 2019 i contribuït a la xifra total de creixement en comparació amb l’any passat: EMEA (Europa, Orient Mitjà i Àfrica): 3.206 / + 28 %, Amèrica: 2.837 / + 45% i Àsia Pacífic: 2.162 / + 66%.

Amb 2.374 unitats, Estats Units es manté com el major mercat únic, seguit per la Gran Xina (770), el Regne Unit (658), Japó (641), Alemanya (542), Orient Mitjà (387), Canadà (376) i Itàlia (370). Aquests tres mercats van incrementar els lliuraments de Lamborghini substancialment i van aconseguir respectius rècords de vendes nacionals.

Les línies d’superesportius van aconseguir una elevada xifra de vendes. Les 1.104 unitats lliurades de el Lamborghini Aventador V12 és destacable. Així mateix, s’han venut 2.139 Lamborghini Huracà V10, presentat com Huracà EVO en 2019 amb un nou disseny i millorada tecnologia.

En 2019, després de només cinc anys de producció, el Lamborghini Huracà 14.022 sortir de la línia de muntatge, de manera que superava així a l’Gallardo, el seu predecessor, que va aconseguir el mateix volum de vendes en 10 anys. Així, es converteix en el model més venut de tots els temps de Lamborghini.

Tal com s’esperava, el Super SUV Urus, el millor en el seu segment, ha contribuït substancialment a l’augment de vendes. En el seu primer any complet en el mercat, la xifra de vendes va augmentar en un 182%, passant de 1.761 unitats venudes en 2018-4962 en 2019.

Més enllà de la xifra de vendes, Lamborghini ha superat la resta d’objectius financers clau en 2019 *.

Perspectives per al 2020

La companyia es mostra confiada de cara a l’any fiscal 2020. En l’aspecte tecnològic, Lamborghini ha decidit estratègicament desenvolupar variants híbrides per a la nova generació de tots els seus superesportius.

Lamborghini també continua amb la seva estratègia de presentar nous models i iniciatives exclusives i personalitzades en entorns i esdeveniments per a clients i mitjans de comunicació. En aquest context, Lamborghini no estarà present al Saló de l’Automòbil de Ginebra de 2020.

Lamborghini manté la seva confiança en la seva perspectiva general. Tot i les creixents incerteses geopolítiques, de les pròximes eleccions presidencials als Estats Units i dels possibles desafiaments aranzelaris a nivell mundial i europeu, els principals denominadors econòmics es mantenen generalment positius, encara que menys predictibles. Amb el creixement continu que s’espera en les grans economies de l’món i causa de la seva jove i atractiva gamma de productes, Lamborghini espera experimentar un major creixement tant de les vendes unitàries com de la facturació a mig termini.