L'EXPERIÈNCIA DE CONDUCCIÓ DE POLESTAR 2 ES DESENVOLUPA EN TOT EL MÓN

L’EXPERIÈNCIA DE CONDUCCIÓ DE POLESTAR 2 ES DESENVOLUPA EN TOT EL MÓN

El desenvolupament del xassís per Polestar 2 està en les seves etapes finals, ja que el nou fastback de rendiment elèctric s’està preparant per a la producció a principis de 2020. Com a marca de rendiment elèctric, Polestar s’enfoca en crear una sensació de conducció única que distingeixi a les actuacions Polestar i ofereixi als conductors una diversió. i interessant experiència.

Polestar 2 és un automòbil d’alt rendiment des del principi. Amb 300 kW, 660 Nm i tracció total, la potent transmissió elèctrica permet una acceleració ràpida i una conducció emocionant per defecte. El xassís dinàmic ofereix confiança i comoditat, equilibrat amb esportivitat i diversió: per Polestar, el rendiment és més que l’acceleració en línia recta.

El Performance Pack opcional porta l’automòbil al següent nivell, amb un compromís del conductor més enfocat i una dinàmica de conducció superior. Els grans frens Brembo i els amortidors ajustables Öhlins fan que Polestar 2 sigui particularment únic.

Joakim Rydholm és l’enginyer de xassís principal de Polestar i el principal pilot de proves responsable d’ajustar Polestar 2 a la perfecció, creant una forta connexió entre l’automòbil i el conductor.

“Volíem crear un automòbil que la gent gaudireu conduint”, comenta Joakim Rydholm. “Igual que amb Polestar 1, passem temps en molts entorns diferents de tot el món amb Polestar 2, ajustant i provant molts atributs de xassís diferents, per trobar el que anomenem ‘el passeig daurat’. Aquest és el moment en que nosaltres, com a enginyers de xassís, trobem la configuració definitiva, un equilibri perfecte entre amortidors, frens, pneumàtics, direcció i lliurament de potència que ens posa la pell de gallina “.

Les proves i el desenvolupament no només es realitzen en els camps de proves de Hällered a Suècia. Les expedicions de desenvolupament de Polestar es duen a terme als Estats Units, Regne Unit, Sud-àfrica, Xina, Alemanya, Espanya i, per descomptat, dins del Cercle Polar Àrtic al nord de Suècia.

“Cadascun dels nostres entorns de prova ens permet refinar elements específics de l’automòbil i de diferents maneres”, continua Joakim Rydholm. “L’automòbil ha de sentir-se viu quan es negocia un pas de muntanya sud-africà, tranquil i segur en navegar a gran velocitat en una autopista alemanya. Fresc en Death Valley, acollidor a l’Àrtic i relaxat en un camí rural humit a Anglaterra. A mesura que perfeccionem cada element en el camí, per crear aquesta sensació màgica d’Estrella Polar, es torna molt emocionant. I no ens aturem fins que estiguem totalment satisfets “.

Joakim Rydholm també és responsable del xassís del Polestar 1 i hi ha moltes similituds entre els dos actes. Ell explica: “Aquests són actuacions Polestar i haurien d’incorporar la nostra filosofia de rendiment elèctric. Desenvolupem les nostres pròpies característiques de conducció úniques i pot sentir la forma en què els dos actes estan relacionats.

“Els nostres actuacions han de sentir-se vius i comunicatius, però equilibrats i predictibles. L’ajust de la suspensió és un dels elements més crucials per oferir aquest passeig sofisticat. Amb la nostra configuració de Performance Pack en Polestar 2, no tenim sistemes de suspensió electrònics massa complicats. En canvi, fem els ajustos més petits en els amortidors de la vàlvula de flux dual Öhlins per trobar el punt òptim. Això realment distingeix a l’automòbil d’altres vehicles elèctrics “, conclou Joakim Rydholm.

Thomas Ingenlath, Director Executiu de Polestar, comenta: “Si em preguntes, Joakim i el seu equip de desenvolupament de xassís són els millors de la indústria. Treballen incansablement per fer que els nostres actuacions se sentin ‘Polestar’. Sé que quan rebo una trucada telefònica emocionada d’un dels enginyers de desenvolupament, literalment, han trobat l’or “.