LLANÇAMENT DE LA NOVA CAMPANYA INTERNACIONAL PEUGEOT e-208 AMB NOVAK DJOKOVIC

LLANÇAMENT DE LA NOVA CAMPANYA INTERNACIONAL PEUGEOT e-208 AMB NOVAK DJOKOVIC

PEUGEOT llança la seva nova campanya publicitària internacional “Move to Electric” protagonitzada pel seu ambaixador Novak Djokovic que acaba de disputar el seu primer partit de l’Open d’Austràlia que se celebra a Melbourne de l’20 de gener a el 2 de febrer de 2020.

La nova campanya de la marca mostra el PEUGEOT e-208 i té per objectiu posar en relleu l’electrificació de PEUGEOT. Amb l’experiència dels seus 210 anys d’història, dels seus motors elèctrics i híbrids i de la seva estratègia “Buy your PEUGEOT, choose your Powertrain”, la marca PEUGEOT entra de manera precisa en l’era de la transició energètica.

Mitjançant aquesta campanya, Novak Djokovic transmet un missatge potent: amb 7 anys ja sabia que el seu futur seria brillant el que permet establir un paral·lelisme entre la seva història i la de PEUGEOT la promesa és la d’oferir una visió excitant i segura de el futur #UNBORINGTHEFUTURE

A l’participar en aquesta campanya i incloure la menció “Electric” a la samarreta, el número 2 mundial de la classificació ATP confirma la seva sensibilitat amb la protecció de l’entorn i aporta la seva contribució a l’estratègia d’electrificació de PEUGEOT.

El llançament de la campanya coincideix amb l’obertura de la 108 edició de l’Open d’Austràlia, primer dels quatre trofeus del Gran Slam.