LLIURATS ELS PREMIS BEST CARS 2020

Els representants de les marques guanyadores de Best Cars han recollit el guardó que els acredita com a millors automòbils de l’any. Els equips redaccionals d’Autopista, Automòbil, Cotxe Actual, Motor Clàssic, Autovia i MO / OVE reconeixen també als guanyadors dels Premis de l’Automòbil Motorpress Ibèrica. Enrique Lacalle i Coll, premi A de Autopista a la trajectòria professional automobilística.

2928/5000En el marc de la cerimònia anual de lliurament dels premis Best Cars 2020 i de l’Automòbil Motorpress Ibèrica celebrada aquest dimarts en un dels platós principals de Mediaset Espanya, a Madrid, s’han revelat els millors cotxes de l’any de cada un dels onze segments de mercat. Abarth 595/695, Peugeot 208, Mazda3, Mercedes Classe A, Peugeot 508, Porsche Taycan, Porsche Panamera, Porsche 911, Ferrari Portofino, Audi Q3 Sportback, Audi Q8 i Mercedes Classe V han rebut el seu reconeixement en presència, entre d’altres, de els màxims responsables de sector de l’automòbil a Espanya, així com del Sr. Raúl Blanco, secretari general d’Indústria i de la Petita i Mitjana Empresa, i els consellers delegats de Motorpress Ibèrica i Mediaset, Sra. Maria Wandosell i D. Paolo Vasile, respectivament.

A més, un cop provada i analitzada la nova oferta que ha arribat a el mercat, els equips redaccionals d’Autopista, Automòbil, Cotxe Actual, Motor Clàssic, Autovia i MO / OVE, marques de l’Àrea Actuacions de Motorpress Ibèrica, han triat com a favorits els models Renault Clio, Volkswagen Golf, BMW Sèrie 3, Toyota GR Supra, Seat Històrics i Mustang Mach-i.

Des 2019, Motorpress Ibèrica concedeix també el premi A de Autopista a la trajectòria professional, una distinció especial a les personalitats que impulsen el sector de l’automoció. L’elegit el 2020 és Enrique Lacalle i Coll, president de Automobile Barcelona.

Durant l’acte, conduït pel locutor i presentador de televisió Manu Carreño, s’han presentat també els resultats de l’estudi d’imatge de les marques d’automoció del nostre país a partir d’opinions de gairebé 10.000 usuaris, valorant atributs de qualitat, servei i emocionals .

En paraules de Maria Wandosell, Consellera Delegada de Motorpress Ibèrica, “Un Estudi d’Imatge per a la indústria de l’automòbil, com el que duem a terme des de Motorpress Ibèrica, és una eina clau que posem a disposició de les marques amb l’objectiu d’ajudar-les a conèixer millor els hàbits de consum i poder adaptar-se a la demanda d’un mercat en plena transformació, sempre mantenint-nos fidels al nostre propòsit de connectar marques amb persones. No només les dades de Best Cars han estat protagonistes avui. Han estat també protagonistes del dia i eixos de la nostra pròpia transformació, entre d’altres, el rècord d’audiència de Autopista.es amb 2,2 milions d’usuaris únics al gener, l’eina ACABO per optimitzar en un 20% qualsevol inversió a YouTube, el repte de l’rellançament de la marca internacional GEO en línia amb el nostre compromís per la sostenibilitat de la planeta, així com les aliances amb els millors, com la recent signada amb Mediaset Espanya, que inclourà el llançament de la revista MQC, per seguir construint el camí i arribar a l’audiència de forma diferent, mantenint Best Cars com a peça indispensable per a la indústria de l’automòbil “.