LOTUS EVIJA: UNA NOVA PEL·LÍCULA REVELA LES CARACTERÍSTIQUES DE CONDUCCIÓ DEL PRIMER HIPERCAR ELÈCTRIC BRITÀNIC DEL MÓN

LOTUS EVIJA: UNA NOVA PEL·LÍCULA REVELA LES CARACTERÍSTIQUES DE CONDUCCIÓ DEL PRIMER HIPERCAR ELÈCTRIC BRITÀNIC DEL MÓN

Gavan Kershaw, director d’atributs de vehicles, ofereix una nova perspectiva sobre les característiques de conducció i per què Evija és un veritable Lotus. Filmat a la pista de proves de Hethel, les càmeres a bord revelen noves vistes de l’Evija. La pel·lícula s’estrena quan Evija captiva la multitud a la sala d’actuacions Salon Prive del Regne Unit. Vegi la pel·lícula en https://youtu.be/dDzc5zHiy6Q o descarregui-de media.lotuscars.com

Lotus revela més detalls sobre el hipercoche totalment elèctric Evija en una nova pel·lícula impressionant que presenta una prova de vehicle de desenvolupament d’enginyeria a la pista de 2.2 milles en Hethel.

A l’volant està Gavan Kershaw, Director d’Atributs de Vehicles de Lotus, qui ofereix nous comentaris extensos sobre els elements clau de el projecte Evija. Amb gairebé cinc minuts de durada i utilitzant càmeres a bord per revelar noves vistes de l’automòbil, és la visió més detallada fins ara de l’excel·lència dinàmica del primer hipercoche totalment elèctric de Gran Bretanya.

La pel·lícula ha estat llançada quan Evija ocupa un lloc central en el Salon Prive Concours d’Elegance d’aquesta setmana, el saló de l’automòbil més exclusiu del Regne Unit. Té lloc en els bells jardins del Palau de Blenheim, un lloc de l’Patrimoni Mundial de la UNESCO al cor del camp d’Oxfordshire.

En la pel·lícula, Kershaw revela com, des de les primeres discussions sobre el que hauria de ser el Evija, l’objectiu era crear un hipercoche amb una autèntica usabilitat quotidiana. Revela nous detalls sobre el desplegament progressiu de potència i parell motor a través dels cinc maneres de conducció de l’automòbil:

La manera d’autonomia està limitat a 1000 CV de potència i 800 Nm de parell, i canvia de forma intel·ligent el Evija de tracció a les quatre rodes a tracció posterior per maximitzar la distància disponible de la bateria i el seu sistema intel·ligent de gestió de l’energia.
City proporciona un major control de potència i redueix el nivell de frenada regeneratiu per a entorns urbans.
Tour proporciona tracció a les quatre rodes o en les rodes del darrere commutables automàticament, lliurant més de 1400 CV de potència amb vectorització de parell.
Sport ofereix xifres de rendiment de 1.700 CV i 1.700 Nm vinculats als sistemes de control d’estabilitat per augmentar els nivells de tracció.
La manera de seguiment és el més extrem i augmenta el lliurament de potència a el màxim de 2000 CV. Ofereix el nivell més alt de vectorització de bat amb el sistema de reducció d’arrossegament (DRS) de Evija disponible a comanda. La configuració de l’xassís canvia automàticament a Track.
També s’inclouen en la pel·lícula vistes dinàmiques exclusives de l’paquet de bateries situat immediatament darrere dels dos seients, fent ressò de el disseny clàssic de el tren motriu muntat al mig de tants actuacions Lotus. Com explica Kershaw, això crea una distribució de pes òptima i fa que el Evija sigui excepcionalment maniobrable mentre corre cap a la seva velocitat màxima de més de 200 mph.

A l’igual que amb tots els automòbils Lotus de el passat, present i futur, el maneig àgil i la direcció excepcional estan incrustats en l’ADN de la marca. Kershaw explica que estaven entre les principals prioritats a l’hora d’establir les característiques de rendiment de l’Evija: “Els cotxes Lotus són molt àgils, inspiren una gran confiança quan es condueixen, i el Evija no és diferent a això”, afirma.

El Lotus Evija marca el començament d’un nou i emocionant capítol en la història d’una marca britànica de actuacions esportives icònica i molt estimada. Amb una acceleració en marxa líder en la seva classe i una potència de 2000 CV, el que el converteix en l’automòbil viari de producció en sèrie més potent mai construït, estableix nous estàndards en el mercat mundial de hipercoches.

El Evija, que compleix un mandat per a ser l’automòbil de carretera més poderós i amb més èxits dinàmics en la història de la companyia, representa una nova i emocionant marca d’aigua per a l’exercici de conducció del Lotus. A més d’assenyalar el començament d’un nou llenguatge de disseny Lotus contemporani, el Evija és una audaç declaració d’intencions sobre l’ambició futura de la marca de ser una empresa d’automòbils de rendiment veritablement global.

Podeu veure la nova pel·lícula del Lotus Evija en https://youtu.be/dDzc5zHiy6Q o descarregar-la de www.media.lotuscars.com