MASERATI BARCELONA PRESENTA EL GHIBLI HYBRID, EL PRIMER PAS CAP A LA ELECTRIFICACIÓ DE MASERATI

MASERATI BARCELONA PRESENTA EL GHIBLI HYBRID, EL PRIMER PAS CAP A LA ELECTRIFICACIÓ DE MASERATI

Durant l’esdeveniment també s’ha presentat la gamma MY21 per primera vegada a Catalunya, un redissenyo de la gamma Maserati que renova els models Ghibli, Quattroporte i Llevant en les seves diferents motoritzacions V6, V8 i Hybrid ● El Ghibli Hybrid ve a substituir la motorització dièsel oferint major rapidesa pel que fa a aquesta i adhesiu ECO a l’aconseguir un 30% menys d’emissions respecte a l’motor 350 CV gasolina.

Maserati Barcelona, ​​concessionari oficial de Maserati de QUADIS a la ciutat comtal, ha presentat el que es converteix en el primer cotxe electrificat de la marca, el Ghibli Hybrid.

Aquest vehicle, desenvolupat pel Maserati Innovation Lab de Mòdena, suposa l’entrada de la companyia italiana al mercat dels vehicles amb energies alternatives. El nou Ghibli Hybrid representa el primer pas en un pla que conduirà a l’electrificació de tots els nous models Maserati. Els primers models totalment elèctrics de la marca seran els nous Granturismo i GranCabrio, programats per 2022.

Durant la presentació, que ha tingut lloc al Passeig de la Bonanova 9, els encarregats de descobrir el nou híbrid de la marca de l’trident han estat Albert Ribas, director general de Maserati Barcelona, ​​Andrea Moia, representant de Màrqueting de Maserati Iberia i València ; Sergio Casanovas, Car Explainer en Maserati Iberia; David Blanchart, Sales Manager a Maserati Barcelona; i Miguel Ángel Díaz, Sales Executive en Maserati Barcelona.

Segons Albert Ribas, “Maserati ha escollit la ciutat de Barcelona per presentar el seu primer híbrid per ser un referent, i ens ha escollit a nosaltres per la gran aposta que estem fent des de QUADIS per la mobilitat sostenible”. Pel que fa a el nou model, el director de la concessió assegura que “la berlina icònica de Maserati esdevé un model molt més adaptat a les necessitats actuals, però ho fa conservant el rugit del seu motor, la seva màgia característica”. Ghibli, seleccionat per començar una nova era Com un dels models més populars de la marca, el Ghibli ha comercialitzat prop de 100.000 unitats des del seu llançament el 2013.

Aquesta nova versió híbrida representa el primer vehicle electrificat de la marca, que pretén millorar les seves prestacions, a el temps que reduir el consum de combustible i les emissions fins a un 30% respecte a la seva versió V6 Gasolina 350 cv. El Ghibli Hybrid està equipat amb un generador d’arrencada per corretja de 48 V que dóna suport a el motor de combustió per guanyar potència, alhora que recupera energia quan s’aixeca el pedal.

Gràcies a l’acció combinada d’aquest motor 48 V i de el motor de 4 cilindres, el Ghibli Hybrid ofereix 330 CV i un parell màxim de 450 Nm, la qual cosa li proporciona una acceleració de 0 a 100 en 5,7 segons i una velocitat màxima de 255 quilòmetres / hora. Aquest model de tracció posterior ve equipat amb una caixa del canvi automàtica CF de vuit velocitats. El convertidor de DC i la bateria d’aquest vehicle es col·loquen en la part posterior per millorar la distribució de l’pes, ja que el motor està muntat en la part davantera.

D’aquesta manera, el vehicle és uns 80 quilos més lleuger que el seu equivalent sense electrificació. Disseny característic A l’exterior d’aquest vehicle, i com a factor comú dels nous vehicles de Maserati amb tecnologia híbrida, trobem el color blau. Aquest blau es troba a les sortides d’aire laterals, les pinces de fre i en forma de raig en l’emblema de Maserati en el pilar del darrere. Maserati Connect comú a tota la gamma MY21 El Ghibli Hybrid també suposa el debut de sistema Maserati Connect.

Aquest sistema permet la connectivitat permanent de el vehicle, fent-ho capaç d’actualitzar periòdicament el programari, verificar les condicions tècniques de l’propi vehicle i monitoritzar el mateix en cas d’emergència. La gamma MY21 i la col·lecció Trofeu ja disponibles a Catalunya Així mateix, durant l’esdeveniment, també s’ha descobert el Maserati Llevant Trofeu MY21, com a representant de la nova actualització en estil i connectivitat que ha realitzat la marca en tota la gamma amb Ghibli, Quattroporte i Llevant MY21, però també de la nova Col·lecció Trofeu.

L’objectiu de l’MY21 és donar a tota la gamma Maserati una identitat unificada, creant un llenguatge comú. Les característiques distintives de les versions MY21 són la nova graella davantera i els nous grups de llums posteriors en forma de bumerang i un millorat sistema de connectivitat, GPS i infotainment. Per la seva banda la nova col·lecció Trofeu amb motor V8 de 580 CV es fa extensiva a les berlines Maserati, sent el ghibli i Quattroporte més ràpids de la història de la marca.