MÀXIMA VERSATILITAT PIRELLI PER AL LAMBORGHINI URUS

MÀXIMA VERSATILITAT PIRELLI PER AL LAMBORGHINI URUS

EL MILLOR RENDIMENT, ASSEGURAT AMB P ZERO. LA CONDUCCIÓ MÉS ESPORTIVA, AMB L’OPCIÓ P ZERO CORSA. EL MILLOR CONTROL A ASFALT I OFF-ROAD, GARANTIT PER SCORPION. ELS PNEUMÀTICS PER AL URUS ESTAN DISPONIBLES A LLANTA DE 21 A 23 POLZADES AMB VERSIONS SUMMER, WINTER I ALL-SEASON.

El nou Lamborghini Urus podrà equipar pneumàtics de tres importants famílies Pirelli: P Zero, P Zero Corsa i Scorpion, en un rang de mesures que va de les 21 a les 23 polzades. El repte no ha estat senzill, però la firma italiana ha dissenyat un producte nascut per ressaltar les millors qualitats del primer Super SUV de la història.

 

Pirelli no podia conformar-se amb desenvolupar un únic model de pneumàtics per a un automòbil tan extrem, capaç d’accelerar de 0 a 100 km / h en 3,6 segons, de 0 a 200 en 12,8 “i amb una velocitat punta de 305 km / h. La signatura de la P lunga ha adaptat per a ell cobertes de tres dels seus principals famílies de producte per tal d’adaptar-se a cada estil de conducció: P Zero per als amants de les altes prestacions, P Zero Corsa per als que estimen cremar adrenalina al circuit i Scorpion per als més aventurers, que fins i tot s’atreveixen a abandonar l’asfalt (aquesta tipologia de gomes, dissenyada per a ús off-road, està disponible en versió summer, Winter i All Season, i fins i tot compta amb una variant específica All Terrain). Tots ells són un fidel reflex de l’esperit del SUV més ràpid del món, capaç de demostrar les seves credencials sobre neu, terra, sorra, carretera i circuit, sense renunciar mai a una conducció esportiva.

 

El repte tècnic més important que han hagut de sortejar els enginyers de Pirelli amb el nou Urus ha estat la creació d’uns pneumàtics capaços de tractar amb exigències canviants, barrejant conceptes com el màxim grip asfalt sec o mullat, la tracció sobre neu, la resistència a les punxades en conducció off-road i la resistència al desgast. El resultat són unes cobertes extremadament ràpides en circuit, però també versàtils sobre neu o vies no asfaltades. I tot això sense comprometre el confort, que és, lògicament, un dels atributs més importants que tot SUV ha d’oferir.

 

El treball de desenvolupament de Pirelli s’ha concentrat en el compost i el dibuix de la banda de rodament, dissenyats específicament per aconseguir el màxim adherència a més d’una òptima flexibilitat per adaptar-se a unes exigències ràpidament canviants.

 

En aquest sentit, un dibuix amb un patró més obert, que fins i tot prescindeix d’alguns tacs, proporciona una gran conducció en pista off-road, a l’una d’oferir un excel·lent comportament i la màxima seguretat en carreteres seques o mullades.

 

Per tant, Pirelli posa a disposició del Urus un ampli ventall d’opcions per adaptar-se a un automòbil tan versàtil. En altres paraules, aquells que estimin l’off-road podran confiar en una coberta capaç de oferir-los un rendiment segur en carreteres convencionals, regades fins i tot per aigua o neu. I, al contrari, aquells que prefereixin l’emoció de les prestacions pures en circuit, no sentiran que la seva conducció quedi ressentida en l’ecosistema urbà.

 

Versatilitat: heus aquí el concepte clau dels pneumàtics creats per Pirelli per al model que ha revolucionat el segment SUV.