MERCEDES BENZ GLC DINÀMIC, POTENT I ELECTRIFICAT
L’habitacle és més digital i intel·ligent que mai gràcies a la integració de la generació més recent del sistema d’infoentreteniment.
El nou GLC aposta sistemàticament per la propulsió híbrida i estableix noves cotes d’eficiència. El programa de models consta de vehicles amb propulsors de quatre cilindres, tant de benzina com dièsel, combinats amb un motor elèctric. Quatre estan configurats com a sistemes de propulsió híbrida parcial amb un alternador arrencador integrat (ISG) de segona generació. Tres variants més equipen grups de propulsió híbrida endollable amb una potència combinada de fins a 280 kW (381 CV). Tots els híbrids endollables arriben a una autonomia elèctrica de més de 100 quilòmetres (WLTP).
Gràcies a l’elevada autonomia elèctrica, és possible recórrer la majoria dels trajectes ordinaris en règim elèctric. Al programa optimitzat de conducció híbrida s’opta per la propulsió elèctrica en els trams en què resulta més aconsellable. Per exemple, el vehicle atorga prioritat a la conducció elèctrica en recorreguts de certa durada a zones urbanes.
El GLC té propietats clarament millorades de conducció a la carretera i fora de l’asfalt, així com sota condicions atmosfèriques adverses o en trajectes fora de les vies compactades. Entre aquestes hi ha un maneig més senzill utilitzant la pantalla Offroad, una visibilitat millorada gràcies a la funció de capó transparent i un nivell excel·lent de tracció i seguretat, fruit dels sistemes perfeccionats de control de l’estabilitat. En els models híbrids endollables, aquestes funcions estan també disponibles en el mode elèctric exclusiu.
Els components més importants del tren de rodatge amb dimensionament dinàmic del GLC són un nou eix davanter de quatre braços i un eix del darrere multibraç. El tren de rodatge bàsic ofereix ja un elevat confort de suspensió, de rodament i acústic, unit a propietats àgils de conducció i plaer al volant. Està equipat amb un sistema d’amortiment variable, regulat segons la carrera de la suspensió. La suspensió pneumàtica AIRMATIC incorpora alhora un amortiment regulable amb regulació progressiva de la fase d’extensió i la fase de compressió.
Proporcions singulars amb elements clàssics dels SUV com a protecció estètica de baixos cromada, barres longitudinals per al sostre i estreps opcionals es completen amb noves arestes als laterals i creen un conjunt equilibrat d’elegància, esportivitat i aptitud tot terreny. Entre els aspectes destacats hi ha els nous fars, que neixen directament de la calandra del radiador i accentuen l’amplada del frontal. Un altre detall destacat del disseny és la calandra del radiador amb marc cromat a la línia de disseny AVANTGARDE Exterior que forma part de l’equipament de sèrie.
El GLC assumeix el preuat concepte de luxe modern i esportiu de Mercedes-Benz. Per exemple, amb un tauler d’instruments dividit en dues seccions per un pla horitzontal, elements de guarniment de generosa superfície i un visualitzador central que sembla estar suspès per sobre d’aquests elements. El disseny avantguardista dels seients i la moderna composició dels revestiments de les portes subratllen l’alt valor intrínsec de l’habitacle.
S’han millorat en alguns components, com la il·luminació d’ambient o un sostre corredís panoràmic nou amb un travesser que millora clarament la sensació d’habitabilitat.
Està disponible a partir de 60.925 euros.
Fitxa Tècnica
Cilindrada 1.992 cc. Potència 197 CV/2.800 rpm.
Consum 5,2 lts. Velocitat màx. 219 km/h. Emissions C02 WLTP 136 gr/km. Canvi automàtic 9 rel.
De 0 a 100 km/h. 8,0 seg. Longitud 4.716 mm.
Ample 1.890 mm. Alçada 1.640 mm. Batalla 2.888 mm
Pneumàtics 235/60 R18 Maleter 600/ 1.640 09 lts.