MERCEDES-BENZ, VEHICLE OFICIAL DEL REAL BETIS BALOMPIÉ

MERCEDES-BENZ, VEHICLE OFICIAL DEL REAL BETIS BALOMPIÉ

Concesur i Fervial Mercedes-Benz ha signat un acord de patrocini per a la present temporada amb el Real Betis Balompié pel qual es converteix en un dels patrocinadors principals de el club verd-i- blanc.

El logotip d’aquesta prestigiosa marca s’uneix a l’entitat esportiva per tres temporades, fins al 30 de juny de 2022. Amb motiu d’aquest acord, la plantilla de l’Real Betis Balompié i l’equip de bàsquet, el Coosur Reial Betis, gaudiran de la cessió d’una flota de més de 50 vehicles Mercedes-Benz, incloent els últims llançaments de la marca com el nou CLA o el recentment actualitzat GLC.

Mercedes-Benz, a través dels seus concessionaris Concesur i Fervial, tindrà una important presència en suports publicitaris, hospitality i esdeveniments de el Club, així com en promocions i serveis especials en els productes digitals i xarxes socials de l’Real Betis Balompié i de l’Coosur Real Betis .

El Reial Betis Balompié, en paraules del seu director general de Negoci, Ramón Alarcón, feia balanç de l’significat d’aquest acord de patrocini per a ambdues entitats. “Per al Reial Betis és un motiu d’orgull unir la nostra marca a la de Mercedes Benz. Un líder mundial en el sector de l’automoció la icònica estrella afegeix prestigi als nostres formats de patrocini. No només ens unim a Mercedes Benz, sinó a una companyia andalusa de primer nivell com el Grup Concesur Automoció “.

Joaquín Fernandez-Vial, president de Grup Concesur Automoció, ha declarat que “per Concesur i Fervial és un autèntic plaer tornar a portar l’estrella de Mercedes a un equip que es caracteritza per l’esforç i la superació. Portem més de 45 anys treballant des de Sevilla amb una clara orientació per l’excel·lència. Associant la nostra marca a el Betis, estem segurs que tots dos obtindrem molt bons resultats gràcies a un equip que genera passió, cosa que també se sent a l’conduir nostres vehicles. A més, no volem que aquest acord només es limiti a al Club com a entitat, sinó que volem apropar la nostra marca a un dels actius més preuats de el Betis, la seva afició “.