Més àgil i dinàmic

Més àgil i dinàmic

A l’exterior destaquen les graelles, que porten el nou emblema de ferro de Volvo, visualment més cridaner. L’actualització del V40 també inclou els nous fars amb el «martell de Thor», que donaran al vehicle un aspecte renovat i fiable, compartit amb la nova sèrie 90.

«El V40 és el model més venut de Volvo a Europa i el segon més popular a tot el món, pel que es tracta d’un vehicle molt important per a la companyia. Amb les actualitzacions de l’any 2017 el nostre objectiu és multiplicar el gran èxit que ja ha obtingut aquest model entre els clients del segment », comenta Björn Annwall, vicepresident primer de Vendes, Màrqueting i Atenció al Client del grup Volvo Car.

L’actualització de l’exterior inclou cinc colors addicionals, dos d’ells totalment nous -Amazon Blue i Denim Blue- i tres que ja s’utilitzen en altres models de Volvo Cars: Bursting Blue, Mussel Blue i Luminous Sand.

El V40 també porta les noves «marques de la gamma», introduïdes per primera vegada en el XC90, que mostren els nivells d’acabat i les variants, sense oblidar vuit noves llandes per als models V40, R-Design i V40 Cross Country.

A imitació del guardonat Volvo Concept Estate, s’afegirà una nova tapisseria anomenada City Weave i una nova opció de volant, Charcoal / Blond. També hi haurà noves insercions per als panells interiors: milled Aluminium, Black Grid Aluminium i Stealth Aluminium. Els colors en contrast de les insercions dels panells de les portes s’oferiran ara amb costures en contrast. A més, i per primera vegada, el V40 inclourà com a opció un revestiment negre per al sostre. També s’afegeixen noves plaques antilliscants en els nivells d’acabat R-Design i Inscription i es comercialitzarà un clauer amb el nou logotip de Volvo.

Com a continuació de la seva innovadora solució d’enginyeria de motors, Volvo ha aconseguit reduir les emissions de CO2 del seu popular D2 manual a tan sols 89 g / km amb tot el programa de pneumàtics.

L’app Volvo On Call per smartphone, que permet accedir i controlar a distància una àmplia gamma de funcions del vehicle, també s’ha renovat amb una important actualització. Aquesta app, que ja oferia connectivitat portàtil (Apple Watch / Android Wear), inclou a més connectivitat Microsoft Band 2, el que permetrà controlar per veu determinades funcions quan s’utilitzen smartphones basats en Windows 10.

Els propulsors dels nous Volvo V40 i V40 Cross Country tant en versió gasolina com dièsel són motors de dos litres que lliuren unes potències que van des dels 120 als 245 cavalls.

Pel que fa als vendes de Volvo a Espanya, en el passat mes de juny van augmentar per tretzè mes consecutiu, amb un creixement del 10,6 per cent.

El V40 és el model més venut de Volvo a Europa.
Volvo V40 Cross Country.