MILLORS MARQUES GLOBALS: MINI ARRIBA UN VALOR DE MARCA DE CINC MIL MILIONS DE DÒLARS

MILLORS MARQUES GLOBALS: MINI ARRIBA UN VALOR DE MARCA DE CINC MIL MILIONS DE DÒLARS

MINI segueix pujant en el rànquing “TOP 100 Global Brands” d’Interbrand.

MINI representa una declaració d’estil personal i inspira a clients de tot el món, com no ho fa cap altra marca. Forma part de l’ADN de MINI reinventar constantment la marca amb productes atractius, innovació, autenticitat i comunicacions de marca distintives. Aquest entusiasme per la marca es reflecteix també en l’últim rànquing “Best Global Brands”, realitzat per la consultora de marca Interbrand. El valor de la marca MINI ha tornat a incrementar-se aquest any i ha arribat als cinc mil milions de dòlars dels EUA La innovadora marca premium ha pujat així al lloc número 87 del rànquing.

MINI continua el seu creixement constant en termes de valor de marca. El 2014, la marca encara no es trobava entre les 100 primeres, però va aconseguir el lloc 98 en 2015 i va avançar deu llocs en 2016 fins al número 88. Aquest any ha tornat a millorar la seva posició.

Aquest gran creixement del valor de marca es deu a la implantació sistemàtica del realineament de la marca anunciat en 2015. El disseny, l’autenticitat i el valor intrínsec defineixen la nova identitat de marca, que es reflecteix també en l’aspecte visual i el nou to de les comunicacions.

Sebastian Mackensen, vicepresident sènior de MINI: “Tenim un interès genuí en les vides, interessos i passions de les persones. Volem fer alguna cosa més que enviar simplement missatges al món. També volem escoltar i entrar en un autèntic diàleg amb els joves creatius i urbans que s’esforcen per tenir vides plenes i satisfactòries. ”

MINI va més enllà del vehicle per descobrir noves aplicacions per l’ADN únic de MINI. La marca es dirigeix ​​als joves creatius que viuen a les ciutats, on cada vegada és més escàs trobar un espai atractiu en el qual residir i més important l’ús responsable de l’habitatge. Fidel a les tradicionals promeses per als seus productes d ‘ “ús creatiu d’espai” i “espai mínim”, MINI presenta una solució visionària per a tots dos desafiaments amb la instal·lació “MINI LIVING – Breathe”. En col·laboració amb l’estudi d’arquitectura SOTA-IL, amb seu a Nova York, MINI contribueix a una interpretació pionera de la coexistència respectuosa amb els recursos en espais urbans limitats. “MINI LIVING – Breathe” qüestiona els conceptes d’una vida convencional i mostra solucions creatives per als desafiaments futurs en l’entorn urbà.

MINI fomenta també l’ús responsable dels recursos amb els seus productes i ha actuat de manera activa en el camp de la mobilitat elèctrica durant més d’una dècada. El MINI I va marcar l’inici dels estudis a gran escala de la mobilitat elèctrica en 2008. Aprofitant els coneixements tècnics obtinguts durant gairebé deu anys de mobilitat elèctrica, s’ha llançat aquest any el híbrid endollable MINI Cooper S I Countryman All4. En 2019, MINI presentarà també un model totalment elèctric de tres portes, que es va exhibir com el MINI Electric Concept en el Saló de l’Automòbil d’enguany. Així la tradicional cartera de MINI es complementarà amb híbrids endollables i models totalment elèctrics.

El creixement constant del valor de la marca MINI s’ha vist acompanyat pel corresponent creixement en les vendes de productes. En els primers vuit mesos d’aquest any, les vendes han augmentat un 3,1% any rere any fins a arribar als 230.925 vehicles. Els principals impulsors del creixement de la marca premium són el MINI Countryman (+ 12,9%) i el MINI Cabrio (+ 20,3%).

“Best Global Brands” 2017 és la 18a edició de l’informe publicat anualment per la consultora de marca global Interbrand, que explora com determinen les marques l’èxit d’una empresa. L’avaluació es basa en l’èxit econòmic dels productes i serveis de la marca, el paper de la marca en la presa de decisions del client i el seu impacte en els preus de l’empresa.