MOVISTAR I GANVAM s'alien PER IMPULSAR LA MOBILITAT CONNECTADA

MOVISTAR I GANVAM s’alien PER IMPULSAR LA MOBILITAT CONNECTADA

L’acord amplia la xarxa de distribució de la solució Movistar Car per convertir qualsevol cotxe en un model intel·ligent i segur.

En un moment en què Espanya dissenya l’Estratègia de Mobilitat Segura, Sostenible i Connectada 2030, Movistar i l’Associació Nacional de Venedors de Vehicles a Motor, Reparació i Recanvis (GANVAM) uneixen forces per contribuir a impulsar el parc de vehicles connectats.

Aprofitant la capil·laritat dela organització empresarial més representativa de la venda i reparació de l’automòbil a Espanya, Telefónica ampliarà la xarxa de distribució de la seva solució Movistar Car, capaç de convertir qualsevol automòbil en un cotxe intel·ligent per tal de millorar l’experiència de conducció i augmentar la seguretat a l’volant.

Així, a través d’aquesta aliança, Ganvam i Movistar han de facilitar als conductors l’accés a el vehicle connectat i contribuiran a accelerar la transformació digital, un dels eixos transversals de les polítiques actuals en matèria de mobilitat i infraestructures.

Movistar Car permet connectar el vehicle, oferint, entre d’altres funcionalitats, xarxa WiFi, navegador amb les rutes òptimes, canal directe amb servei de emergenciasy funcionalitats relacionades amb la diagnosi i manteniment de el vehicle.

Tal com ha destacat Borja de Nicolau, director de Màrqueting Nous Negocis Residencial de Telefónica Espanya, “aquest acord amb Ganvam suposa una important fita en el nostre objectiu d’avançar cap al cotxe totalment connectat, un objectiu clar des que Telefónica va llançar Movistar Car com a servei orientat a connectar el cotxe per fer-lo més segur i intel·ligent i disponible per a tots els usuaris “.

Per al president de Ganvam, Raúl Palacios, “amb aquesta aliança, la primera que Telefónica aconsegueix en aquests termes amb una patronal, asseiem les bases no només per accelerar el que serà la mobilitat que ve, amb estalvi en hores perdudes en embussos, en emissions i per descomptat en sinistralitat; sinó també les de el negoci de la distribució que ve, que es transformarà en proveïdor de serveis de mobilitat, precisament amb el cotxe connectat i la digitalització com a eix “.