NISSAN QASHQAI, LÍDER DEL MERCAT ESPANYOL AL FEBRER

NISSAN QASHQAI, LÍDER DEL MERCAT ESPANYOL AL FEBRER

Nissan LEAF, líder en el període acumulat de vehicles elèctrics a Espanya.

El segon mes de l’any ha deparat un nou descens en les matriculacions al mercat espanyol, gairebé un 9%. El segment particular segueix caient de manera abrupta. En aquest context, hi ha dos segments que mantenen el to alcista com són els crossovers i els vehicles elèctrics.

 

Al mes de febrer, el Nissan Qashqai ha estat el model més venut en el mercat espanyol, mostrant la fortalesa d’un segment que no deixa de créixer. Nissan Qashqai ha registrat un total de 3.411 matriculacions, un 16% més. En els dos primers mesos de l’any, aquest vehicle acumula ja unes matriculacions de 5.382 unitats amb un increment del 11%. Cal recordar que aquest vehicle ja va establir l’any passat el seu rècord absolut de matriculacions al mercat espanyol.

 

El líder del segment s’ha reforçat amb nous motors i amb més connectivitat. El nou motor gasolina 1.3, està donant excel·lents resultats, és un motor d’alta eficiència, que disposa de dues opcions de potència amb 140 CV i 160 CV i ofereix un menor consum de combustible i menys emissions de CO2. i que ja va liderar el segment particular en el mes anterior. A més, el Qashqai ofereix prestacions més avançades en conectividadcomo l’últim navegador Nissan Connect, que inclou noves funcions com mapes en 3D, ordres per veu i una pantalla tàctil de 18 cm (7 “) personalitzable. En l’àmbit dels motors, el També ofereix connectivitat a través d’Apple CarPlay® i Android Auto®, a més de càmera de visió posterior

 

D’altra banda, l’altra gran tendència és el vehicle elèctric. En els dos primers mesos de l’any, aquest mercat, tot i que no hi ha ajudes del Govern, creix un 79%. Aquest segment té un líder clar en els dos primers mesos de l’any, el Nissan LEAF. Amb un total de 285 matriculacions al període gener-febrer lidera el mercat amb un quota del 20% i un creixement acumula6do del 250%. Nissan és la marca líder en el segment elèctric amb un total de 393 matriculacions, inclosa l’e-NV200, amb una quota del 22%.

 

Nissan ha totalitzat unes matriculacions al mes de febrer de 5.631 turismes i crossovers, amb un creixement del 3%, mentre que el mercat espanyol queia gairebé un 9%. Nissan es posiciona com la sisena marca més venuda al mercat espanyol en el mes de Febrer i la vuitena en el còmput dels dos primers mesos.