Nissan s'avança al MOVEA i llança la Campanya "La Setmana del Zero"

Nissan s’avança al MOVEA i llança la Campanya “La Setmana del Zero”

Nissan inverteix 1,2 milions d ‘€ en una nova campanya de comunicació, sobre el vehicle elèctric.

Amb aquesta acció Nissan està invertint en el que va del seu exercici fiscal, prop de 7 milions d ‘€, en la divulgació i comunicació del vehicle elèctric.

Aquesta acció s’emmarca en una campanya de comunicació europea de la marca, anomenada “EV Week”.

Nissan, marca pionera a llançar “La Setmana del Zero”, inclou no només descomptes directes a la compra, sinó també el Programa Ara Sí únic al mercat i un finançament immillorable.

Nissan d’aquesta manera segueix desenvolupant i complint la seva “Pla Integral” els primers punts eren l’existència d’un Pla d’Incentius a l’ús i la compra.

Per primera vegada en la història, una marca d’automoció llança una campanya de comunicació i incentius (La Setmana del Zero – Zero Emissions, Zero preocupacions) que avança el Pla MOVEA. Aquesta campanya té una dotació pressupostés de 1,2 milions d ‘€ que se sumen als 5,7 milions d’ € ja invertits per Nissan a Espanya en el que va del seu exercici fiscal.

A falta d’un Pla d’Incentius a la compra i l’ús a Espanya, tal com existeix en altres països, Nissan manté la seva aposta per la mobilitat elèctrica de zero emissions com la millor alternativa per a una mobilitat intel·ligent a les ciutats. Aquesta nova acció juntament amb el Programa “Ara sí” proporciona al ciutadà uns avantatges i incentius a la compra i l’ús equivalents o superiors al Pla MOVEA.

Nissan continua desenvolupant d’aquesta manera els 5 pilars del seu Pla Integral de desenvolupament de la mobilitat sostenible, que va posar en marxa l’any 2015. El primer pilar és el relatiu al Pla d’Incentius a la compra i l’ús. El Pla MOVEA encara no s’ha posat en marxa i el mercat de vehicles elèctrics al nostre país s’està ressentint. De fet, mentre a Espanya els vehicles elèctrics zero emissions representen només el 0,2%, en altres països com el Regne Unit i França, ja representen gairebé l’1%. Amb aquesta acció de comunicació de “La Setmana del Zero”, Nissan vol tornar a dinamitzar el mercat.

Aquest Pla conté altres pilars, el relatiu al desenvolupament i ampliació de la infraestructura de càrrega en les ciutats i en els corredors, el relatiu a la modificació de la figura del gestor de càrregues i el que fa referència a la col·laboració publicoprivada per a la incorporació de vehicles 100% elèctrics en flotes de servei. Així mateix, l’últim dels pilars, que és el relatiu a major divulgació, forma part del constant esforç de la marca per donar a conèixer els avantatges del vehicle elèctric i la integració del mateix en les Smart Cities.

En tots ells, cal el suport de les institucions si volem que Espanya desenvolupi un mercat més en línia amb els països del nostre entorn europeu.

Els ciutadans espanyols demanen vehicles més eficients i Nissan respon a aquest repte no només amb vehicles 100% elèctrics, el Nissan LEAF i l’e-NV200, sinó amb una gamma completa i única al mercat de serveis enfocats al client.

Aquesta campanya proporciona uns avantatges exclusius al comprador del vehicle elèctric de Nissan. Des del 23 de gener fins al 28 del mateix mes, les persones que adquireixin un vehicle 100% elèctric de zero emissions gaudiran d’un finançament 0% * i un descompte de 5.500 €. És a dir, Nissan s’avança al MOVEA i posa a disposició dels usuaris avantatges superiors a aquest, en contemplar el finançament i el descompte.