NIW.ES LLIURAMENT EL PRIMER COTXE A DOMICILI

Després d’una setmana operativa, la plataforma digital realitza amb èxit la primera venda amb lliurament a domicili d’un vehicle de concessionari.

Els serveis sense contacte segueixen triomfant després de l’impacte de la pandèmia. Un exemple d’això és que niw.es, la plataforma digital per vendre vehicles de concessionari de menys de 5 anys, ha fet el lliurament del primer cotxe a domicili. I tan sols una setmana després de la seva presentació oficial.

El lliurament va tenir lloc el passat 23 de juliol, un cop tancada la venda per part de concessionari Autoplanet, situat a Leganés. El cotxe, un SEAT model mii de color gris, va sortir al matí de les instal·lacions de la concessió amb destinació a l’habitatge de client. Estava localitzada en el districte de Fuencarral-El Pardo de la capital madrilenya.

Marta García, Brand Manager de niw.es, va ser l’encarregada de realitzar el lliurament d’aquest vehicle abillat per a l’ocasió amb un llaç. «Estem molt contents amb aquest primer lliurament a domicili que simbolitza la filosofia de omnicanalidad de la plataforma niw.es. En tan sols una setmana hem aconseguit tancar aquesta compra, que suposa un èxit tant per al concessionari com per al nostre equip de niw “, explicava.

Per la seva banda, el gerent de Autoplanet, José Ramón Seligrat, ha mostrat la seva satisfacció per poder “posar el nostre punt de venda a la casa de el client” gràcies a la plataforma. “Per a nosaltres és un orgull haver estat els primers a vendre un cotxe a través d’niw.es ja que és un pilar important dins la nostra estratègia la digitalització de les vendes i de tot el procés”, assegurava.

Una experiència de compra còmoda i ràpida
Finalment, el client, Gabriel Álvarez, pare de família nombrosa i sense cotxe fins al moment, ha recomanat l’experiència de compra. “Ha estat una grata sorpresa. Vaig fer tot el procés en temps rècord i no vaig tenir necessitat de desplaçar-me a concessionari, així que em va semblar còmode. Estic molt satisfet perquè aquesta plataforma ha estat on més senzill m’ha semblat la compra i s’ajustava al que jo volia “.

També ha destacat com a positiu “la possibilitat de contractar tot a la mateixa pantalla, l’assegurança, el finançament, el lliurament a domicili i, si tot et quadra, reservar”.