NOU ABARTH 695, 70 ° anniversari, DESCOBREIX-AMB LA REALITAT AUGMENTADA

NOU ABARTH 695, 70 ° anniversari, DESCOBREIX-AMB LA REALITAT AUGMENTADA

Amb motiu de l’aniversari del seu fundador Carlo Abarth, la marca de l’Escorpí llança una nova aplicació (Abarth AR 695) que dóna vida a el nou Abarth 695 70 ° anniversario en realitat augmentada. Una aplicació que convida als usuaris a admirar el model 3D d’una edició limitada exclusiva en alta definició i escala 1: 1.

Divendres passat, coincidint amb l’aniversari del seu fundador Carlo Abarth, que va néixer a Viena el 15 de novembre de 1908, la marca de l’Escorpí presentar la seva nova aplicació “Abarth AR 695”. A través de la seva tecnologia de realitat augmentada, l’aplicació ofereix als usuaris una immersió en aquest exclusiu automòbil d’edició limitada, que commemora l’aniversari d’Abarth i es caracteritza pel nou aleró d’alineació variable (Spoiler ad Assetto Variabile).

L’aplicació està disponible en els principals mercats de la regió EMEA i es pot descarregar d’Apple Store o Google Play directament en els dispositius, a través dels següents enllaços: https://play.google.com/store/apps/details? id = com.fca.abarthar https://apps.apple.com/app/abarth-ar-695/id1482772529

L’aplicació confirma el compromís d’Abarth amb l’escenari tecnològic actual. “Abarth AR” representa l’evolució dels actuals catàlegs de producte, que permet una consulta més fàcil i una actualització immediata, a més d’oferir una experiència digital extraordinària a bord de el nou Abarth 695 70 ° anniversario.

Escala 1: 1

En particular, la nova aplicació “Abarth AR 695” permet als usuaris veure una versió en mida real de el vehicle on siguin. Només cal enquadrar amb la càmera de el dispositiu mòbil una àmplia superfície per col·locar el model 3D a escala 1: 1, contextualitzat i proporcionat a l’espai circumdant. Els usuaris podran moure al voltant de l’automòbil, observant des de l’exterior. Es poden obrir les portes de l’cotxe per veure l’interior, moure el nou aleró Spoiler ad Assetto Variabile, tocar el clàxon i accelerar per escoltar el “rugit” de l’propulsor més potent de la gamma: el motor turbo de 1.4 litres amb 180 CV de potència i 250 Nm de parell.

A causa de l’impressionant nivell de detall i qualitat d’imatge, fa la sensació que els usuaris estan enfront de l’Abarth 695 70 ° anniversari, un vehicle extraordinari de la sèrie especial que commemora el 70 aniversari de la marca Abarth & C. Un homenatge a el geni de l’fundador Carlo Abarth, el primer a adonar-se de l’potencial de dur a terme actualitzacions tècniques en vehicles de producció normal. A més d’aquesta màgia, l’aplicació “Abarth AR 695” també permet als usuaris crear fotos personalitzades, posant al costat de l’automòbil virtual situat en el seu lloc preferit, per compartir amb amics a través dels seus perfils socials.

Cal destacar que la nova aplicació “Abarth AR 695” continua el camí iniciat per la marca en 2017, amb l’aplicació de realitat augmentada dedicada a l’Abarth 124 Spider. Abarth va ser la primera marca de FCA a proposar aquesta novetat digital, l’èxit es va demostrar amb les més de 4.000 descàrregues i més de 150.000 interaccions en Apple Store.

“Follow the Scorpion”

I finalment, per celebrar l’aniversari de Carlo Abarth, s’ha afegit un nou logotip animat a la col·lecció, continuant així el projecte de comunicació “Follow the Scorpion”. Aquest espectacle de creativitat sense precedents celebra un dels esdeveniments més importants en el calendari per Abarth: l’aniversari del seu fundador Carlo Abarth. Per a l’ocasió, s’ha desenvolupat un logo animat amb la imatge d’un estilitzat escorpí de l’zodíac, l’històric símbol de la marca. El contorn de l’logotip cobra vida dins d’un cel estrellat que s’il·lumina per formar l’escut, mentre que un potent efecte de so ressalta la seva formació, destacant l’esperit dinàmic i innovador de la marca.