
NOU BMW X1: TERCERA GENERACIÓ DEL SEU SUV MÉS EXITÓS
En un primer moment estarà disponible amb un propulsor de gasolina de 136 CV i un altre dièsel de 150. De cara al 2023 arribarà un elèctric cent per cent.
Amb el seu aspecte robust i versatilitat, el nou BMW X1 permet gaudir d’una autèntica experiència de llibertat i independència tant en el dia a dia com en els viatges de llarga distància. El disseny progressiu i la sofisticada atmosfera del seu interior, així com un equipament de sèrie molt més ampli en comparació del model que substitueix, serveixen per subratllar el seu caràcter premium.
Entre els trets de disseny més distintius hi ha les proporcions, els contorns gairebé quadrats dels passos de roda i el característic estil dels models de la gamma X de BMW als extrems davanter i del darrere. Els avenços tecnològics realitzats al nou BMW X1 en comparació amb el model que substitueix també són evidents quan s’analitza la major quantitat de sistemes de conducció i aparcament automatitzats que es poden utilitzar.
Compta amb una combinació optimitzada de la conducció esportiva típica de BMW i un excel·lent confort de marxa gràcies a una tecnologia de xassís actualitzada ia la posada a punt específica del model. L´atractiva unió de versatilitat, funcionalitat avançada i caràcter premium posa al´abast del client el plaer de conduir i una experiència d´usuari orientada al futur.
El nou BMW X1 es llançarà amb un catàleg de motors de combustió convencional que inclou una unitat de benzina i una altra dièsel de la nova generació modular de motors EfficientDynamics de BMW Group. La tecnologia d’híbrid mitjà (mild hybrid) de 48V de segona generació amb un motor elèctric integrat a la caixa de canvis Steptronic de set velocitats estarà disponible per millorar tant l’eficiència com el lliurament de potència en propers motors.
Entre les versions de llançament hi ha el nou BMW X1 sDrive18i (consum combinat de combustible: 7,0 – 6,3 l/100 km i emissions de CO2 combinades: 158 – 143 g/km en cicle WLTP) propulsat per un motor tricilíndric de 100 kW/136 CV.
La unitat dièsel de quatre cilindres del nou BMW X1 sDrive18d (consum combinat de combustible: 5,5 – 4,9 l/100 km i emissions de CO2 combinades: 145 – 129 g/km en cicle WLTP) genera 110 kW/150 CV .
L’equipament de sèrie inclou el control de creuer amb funció de frenada i el sistema d’avís de col·lisió frontal (collision warning), que ara també és capaç de detectar el trànsit que s’aproxima en girar a l’esquerra (als països on els vehicles circulen per la dreta) i als vianants i ciclistes quan es pretén girar a la dreta. L’assistent d’aparcament que inclou la càmera de marxa enrere i l’assistent de marxa enrere també formen part de l’equipament de sèrie.
La llista d’assistents a la conducció opcionals inclou assistent de guiatge i manteniment de carril, control de creuer actiu amb funció Stop&Go, navegació activa, avís de sortida del carril, BMW Head-Up Display, visió panoràmica, vista 3D , BMW Drive Recorder i Remote Theft Recorder. Les funcions existents es poden actualitzar a través de l’actualització remota de programari, que també permet instal·lar noves funcions (la disponibilitat depèn del maquinari instal·lat al vehicle i de les condicions del mercat).
El nou SUV de BMW està disponible a partir dels 40.900 euros per a la versió en acabat dièsel (110 kW / 150 CV).
Fitxa Tècnica – BMW X1 sDrive1 8i
Cilindrada 1.499 cc. Potència 136 CV/4.400 rpm.
Consum 6,3 lts. Velocitat màx. 208 km/h. Emissions C02 WLTP 143 gr/km. Canvi automàtic 7 rel.
De 0 a 100 km/h. 9,2 seg. Longitud 4.500 mm.
Ample 1.845 mm. Alçada 1.642 mm. Batalla 2.692 mm. Pneumàtics 205/65 R17 Maleter 540/1.600 lts.