NOU HYUNDAI TUCSON: UN REFERENT TECNOLÒGIC AMB UN DISSENY ESPECTACULAR

NOU HYUNDAI TUCSON: UN REFERENT TECNOLÒGIC AMB UN DISSENY ESPECTACULAR

Avançat i innovador: el Nou Tucson no és només una evolució, sinó una revolució de disseny de Hyundai. Les noves llums ocultes paramètriques, una innovadora tecnologia de disseny, donen a el Nou Tucson una presència única a la carretera. El millor paquet de seguretat de la seva classe i la comoditat enfocada a la família estableixen nous estàndards per als clients amb visió de futur. El Nou Tucson ofereix la gamma més electrificada en el segment dels SUV compactes, incloent opcions híbrides, híbrides endollables i hibridació lleugera de 48 volts.

Hyundai Motor ha presentat el Nou Tucson, que compta amb un disseny innovador i una tecnologia d’avantguarda, establint nous estàndards en el segment dels SUV compactes. A més, ofereix la gamma mecànica més electrificada de la seva classe, el que subratlla el compromís de Hyundai amb la conducció neta, a el mateix temps que conserva el seu veritable caràcter SUV.

El Nou Tucson és la quarta generació de el model més venut de Hyundai, amb més de set milions d’unitats comercialitzades a tot el món des del seu llançament el 2004. D’elles, 1,4 milions d’unitats s’han venut a Europa. Això el converteix en el SUV de la companyia que acumula més vendes a tot el món. El nou SUV compacte de Hyundai arriba a el mercat amb una aparença revolucionària i ambiciosa que segueix la nova identitat de disseny Sensuous Sportiness de la companyia.

Gràcies al fet que ofereix la gamma mecànica més electrificada en el segment dels SUV compactes, que inclou opcions híbrides, híbrides endollables i híbrides lleugeres de 48 volts, el Nou Tucson completa el procés d’electrificació de la gamma de tot camins de Hyundai a Europa. Altres SUV electrificats produïts per Hyundai són les versions totalment elèctriques i híbrides de l’Kona, el NEXE (el seu vehicle elèctric de pila de combustible de segona generació) i el Santa Fe, amb opcions híbrides i híbrides endollables en el segment superior de la gamma. A l’introduir l’electrificació en els seus últims models, Hyundai consolida la seva posició com el fabricant amb la gamma més àmplia de sistemes de propulsió electrificats.

El Nou Tucson és un model Internacional. Es produirà en diverses fàbriques de tot el món, i serà la tercera generació de el model que es produirà a Europa, en concret a la planta de Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) en Nošovice, República Txeca. El Tucson de segona generació va ser el primer model produït en HMMC. Això subratlla el compromís de Hyundai amb el mercat europeu.

“Hyundai és la marca amb la gamma més àmplia de sistemes de propulsió electrificats, que van des híbrids lleugers, híbrids, híbrids endollables i elèctrics de bateries fins variants elèctriques de pila de combustible”, comenta Michael Cole, president i CEO de Hyundai Motor Europe . “Amb la introducció de el nou Tucson, era clau expandir l’electrificació al nostre SUV més venut a nivell mundial. Aquest llançament marca una nova fita per a Hyundai, ja que ara oferim versions electrificades en tota la nostra gamma de SUV. Amb el seu disseny progressiu i la seva gamma mecànica d’última generació, el Nou Tucson seguirà sent un dels productes clau de Hyundai a Europa “.

«Dinàmica paramètrica»: un exterior revolucionari i únic a l’avantguarda de el disseny SUV

Concebut com molt més que una simple evolució de el model de la generació anterior, el Nou Tucson representa una revolució per Hyundai en termes de disseny. En termes generals, presenta una carrosseria més gran i ampla que el seu predecessor. La seva presència més musculosa combina angles marcats i proporcions dinàmiques amb superfícies generoses, el que garanteix una aparença progressiva sense comprometre la seva forta herència SUV.

El Nou Tucson és el primer SUV de Hyundai renovat per complet que ha estat desenvolupat d’acord amb la innovadora identitat de disseny «Sensuous Sportiness» de la companyia. Aquesta es caracteritza per l’harmonia entre quatre elements fonamentals: proporció, arquitectura, estil i tecnologia. El seu propòsit és oferir un toc sensual i emocional als vehicles Hyundai mitjançant tecnologies i solucions innovadores.

“La missió de ‘Sensuous Sportiness’ és elevar les qualitats emocionals de el disseny d’automòbils. Volem que els nostres clients s’emocionin. Amb el nou Tucson, vam presentar la seva última evolució i una declaració definitiva sobre l’imparable impuls de Hyundai “, ha explicat SangYup Lee, vicepresident sènior i director de el Centre de Disseny Global de Hyundai. “El disseny avantguardista i experimental de l’Tucson és fidel al seu esperit pioner i eleva els estàndards en el segment més competitiu de la indústria de l’automòbil”.