NOUS CITROËN C4 I Ë-C4 100% ELÈCTRIC: UN ÈXIT "MADE IN SPAIN" A EUROPA!

NOUS CITROËN C4 I Ë-C4 100% ELÈCTRIC: UN ÈXIT “MADE IN SPAIN” A EUROPA!

Comercialitzats a Europa a principis de 2021, els Nous C4 i ë-C4 “Made in Spain” han aconseguit excel·lents resultats en el primer semestre del 2021, amb 30.855 matriculacions. El ë-C4 destaca a Europa entre els compactes 100% elèctrics ocupant el tercer lloc de l’segment després de sis mesos al mercat. El C4 és segon a Espanya i tercer a Portugal entre els compactes de el segment C. Ocupa el primer lloc en vendes a particulars a França entre els compactes de l’segment C.

Des de la seva arribada als concessionaris europeus a principis de 2021, els C4 i ë-C4, que es produeixen a Madrid en exclusiva mundial, s’han imposat en el competitiu segment C dels compactes. Els C4 i ë-C4 s’han revelat com a actors clau en aquest mercat, conquerint fins ara a més de 30.000 usuaris en els sis mesos que porta a la venda a Europa *.

  • STATNET Europa 29 països, fins a juny de 2021

«Amb el Nou C4, Citroën torna amb força a l’segment dels compactes gràcies al seu atrevit disseny i al seu reconegut nivell de confort. També és l’únic en el seu segment que ofereix la llibertat de triar el tipus de propulsió, amb una opció 100% elèctrica, i poc a poc s’està fent un lloc entre les matriculacions de vehicles elèctrics a Europa, alçant-se fins al podi entre els compactes elèctrics “exposa Arnaud Ribault.

EXCEL·LENTS RESULTATS EN EL PRIMER SEMESTRE

El C4, que es produeix a Madrid, en exclusiva mundial, ocupa la segona posició a Espanya el segment dels compactes, després del Toyota Corolla, amb una quota de mercat de l’9,5%.

A més, al mercat de particulars compta amb una quota de mercat de l’11,8%, amb la qual cosa, més d’un client de cada 10 ho trien en el segment C.

A Portugal, el nou compacte de Citroën ocupa la tercera posició, amb una quota de mercat que gairebé arriba al 12%.

Al mercat francès, els nous Citroën C4 i ë-C4 s’han consolidat ràpidament:

  • Amb el primer lloc durant el primer semestre de 2021 en el segment C dels compactes venuts a particulars, el C4 ha confirmat els seus resultats també al juliol i agost. El C4 se situa per davant de l’VW Golf, amb una quota de l’19% entre particulars.
  • En el segment dels compactes en tots els canals, durant els sis primers mesos de l’any, el C4 ocupa la tercera posició, amb una quota de mercat de l’13,3%.

A la resta d’Europa, el C4 destaca sobretot a Itàlia i Bèlgica, on se situa en la sisena posició de la seva categoria.

EL Ë-C4 S’IMPOSA A POC A POC EN EL SEGMENT DELS COMPACTES ELÈCTRICS

El ë-C4, la versió 100% elèctrica de l’C4, també augura un prometedor futur, atès que representa el 15% de l’total de les matriculacions de l’C4 a Europa. Als Països Baixos, les matriculacions de l’ë-C4 representen el 38% de l’total de la gamma C4, el 27% a Alemanya i el 20,5% al ​​Regne Unit. A França, les matriculacions de l’ë-C4 representen el 10,2% de l’total de matriculacions de C4, una xifra que creix cada mes.

Després de sis mesos en el mercat, el ë-C4 ocupa el tercer lloc en el segment dels compactes elèctrics a Europa, amb una quota de el 8%, per darrere dels VW I.D3 i Nissan Leaf. El ë-C4 ha obtingut molt bons resultats en alguns països: segon a Espanya, amb un 28,5% de les matriculacions en el segment C de compactes elèctrics, tercer a França, amb una quota de mercat de l’22%, i tercer en Itàlia, amb una quota de mercat de l’14,6%.

C4: un nou concepte de COMPACTE

Amb un disseny atrevit, els C4 i ë-C4 ofereixen un nou concepte en el cor de l’segment dels compactes. Amb la seva imatge de carrosseria elevada i enèrgica, les seves formes combinen l’elegància i dinamisme d’un compacte convencional a el temps que afegeix pinzellades dels SUV, atorgant-li major força i caràcter. El seu acollidor i tecnològic interior reflecteix des del primer instant benestar, confort i modernitat.

Els C4 i ë-C4 ofereixen també l’avantatge de poder triar entre tres tipus de motorització diferents: 100% elèctrica amb 100kW (136 CV) i una autonomia de 350 km que garanteixen una gran llibertat de moviments; propulsors de gasolina Euro 6d d’última generació de 100 a 155 CV o dièsel de 110 a 130 CV.

Amb els C4 i ë-C4, Citroën manté la seva promesa de benestar i confort a bord. El confort de conducció està garantit pels Amortidors Progressius Hidráulicos® i els seients Advanced Comfort. El confort a bord es reflecteix en una gran habitabilitat, un emmagatzematge intel·ligent i una àmplia varietat de tecnologies, com el Head-up Display.