NOVA COPA COOPER, CÓRRER PER DIVERTIR

NOVA COPA COOPER, CÓRRER PER DIVERTIR

Molts hem envejat, alguna vegada, a tots aquells que han participat, o participen, en carreres de circuits durant els caps de setmana. ‘Quin goig !! poder córrer i participar en carreres envoltat de totes les mesures de seguretat possibles com les que ofereixen els circuits i, per què no ?, aconseguir algun triomf.

Això, i molt més, ho vas a poder realitzar si t’apuntes, com ja ho han fet diversos equips, a la nova COPA COOPER que començarà en breu i que promet emocions molt fortes i molta diversió.

Conduint un Mini Cooper preparat, tindrem una graella pròpia, només amb els MINI de la Copa Cooper, i disputar sis carreres en traçats tan diferents i espectaculars com són el circuit de Jarama (Madrid), Jerez, Els Arcs (Navarra), circuit Ricardo Tormo (València), circuit Motorland d’Alcanyís (Terol), i un altre circuit de Catalunya, per designar.

L’objectiu és participar en els circuits més importants del nostre país i que estan capacitats per poder rebre unes reunions com les que es van a organitzar amb aquesta Copa.

És important destacar que pot participar qualsevol, a partir dels 15 anys, amb permís patern. A més, la idea és repartir primes de sortida entre els participants i premis a la classificació. També hi ha mes primes de sortida per a joves pilots i fèmines alhora que a la seva classificació i premis finals.

En definitiva, es tracta de passar-ho bé, de forma segura i amb preus assequibles.

Calendari COPA COOPER:

17 d’abril.- Circuit dels Arcs (Navarra). Lliurament de cotxes, test pretemporada i mitja day.
CARRERAS:

2 i 3 de maig.- Circuit de el Los Arcos (Navarra).
23 i 24 de maig.- Circuit de Jarama (Madrid).
27 i 28 de Juny. Circuit de Ricardo Tormo (Xest – València).
5 i 6 de Setembre. Circuit de Motorland (Aragó)
Cursa de Catalunya (per confirmar)
17 i 18 d’octubre. Circuit de Jerez
Dues carreres per prova

Cada reunió va constar de dues curses de 50 minuts cadascuna -més entrenaments lliures i cronometrats, en què dos pilots podran rellevar i córrer les dues. El que participi només haurà d’esperar un temps aturat per igualar els temps amb els que comparteixen cotxe. Cada carrera tindrà el seu pòdium i la classificació final del dia tindrà bons premis, igual que en el final de campionat.

A més de l’mèrit que va tenir vèncer en cada ‘meeting’, una de les clares aportacions que ofereix aquesta Copa Cooper és poder gaudir al màxim del que significa córrer en un circuit amb un

veritable ‘cotxe de carreres’ capaç d’oferir moments cims un cop dins de la pista.

Es tracta d’una competició exclusiva amb unes condicions irrepetibles. A la Copa es va a gaudir de l’adrenalina de les carreres, corrent pels principals circuits nacionals sobre un Mini Cooper especialment preparat per a cada pilot, garantint la total igualtat mecànica per a tots els competidors.

MINI Cooper de carreres

Els que han tingut l’oportunitat de rodar amb ell en circuit, durant les proves realitzades per a preparar el cotxe, tenen molt clar que és un vehicle que corre molt, és molt efectiu, i es condueix amb certa facilitat, sempre que es facin les coses bé, sense bogeries.

S’ofereix amb un xassís reforçat i suspensions regulables, un motor amb l’electrònica reprogramada per donar 180 CV i pneumàtics slick en llanda de 15 polzades per fer-la més assequible.

S’han realitzat múltiples proves dels cotxes, al circuit de Jarama (12 i 13 d’octubre en una prova de l’CER) i a primers de novembre en Els Arcs, on va quedar demostrada la viabilitat de l’Mini i les seves bones prestacions.

En síntesi, ofereix:

  • 180 CV de potència
  • 260 Nm
  • Joc molls de competició
  • Joc de frens de competició amb latigillos metàl·lics
  • 4 llantes de competició
  • 4 pneumàtics de competició
  • Bateria lleugera de competició
  • Arc de seguretat (FIA)
  • Protectors barres (FIA)
  • Arnés de 6 punts (FIA)
  • Baquet (FIA)
  • Xarxa de protecció
  • Tancaments de capot
  • Desconnectador de corrent homologat
  • Extintor manual homologat

costos continguts

El cost total de l’cotxe a punt per córrer és d’uns 32.000 euros, però s’ofereix una interessant opció: entrada de 10.000 euros, 36 quotes de 388 euros, i un pagament final de 11.800 euros. Si ho prefereixes, pots oblidar-te d’aquest últim desemborsament i tornar el MINI. A més, si corres amb un company d’equip, aquestes xifres es redueixen a la meitat, i cada un haurà d’pagar una quota inicial de 5.000 euros i mensualitats de 194 euros.

D’altra banda, el MINI Cooper es lliura matriculat, de manera que pots córrer ral·lis o pujades, i et lliuren totes les peces que retiren a canvi de les de competició, així que és possible, posteriorment, convertir-lo en un cotxe de sèrie.

Tota la informació a www.copacooper.com