NOVA GAMMA D'OLIS EUROREPAR PER 9 DE CADA 10 VEHICLES A EUROPA

NOVA GAMMA D’OLIS EUROREPAR PER 9 DE CADA 10 VEHICLES A EUROPA

Eurorepar proposa una nova gamma d’olis per al motor amb la millor relació qualitat, preu, rendiment, adaptada a les exigències tècniques de la majoria de constructors automobilístics d’Europa.

Eurorepar, la gamma multimarca de Groupe PSA, formada per més de 10.000 referències, ha llançat una nova gamma d’olis per al motor, la formulació està homologada per als vehicles de Groupe PSA i per als principals constructors automobilístics, cobrint 9 de cada 10 vehicles a Europa, incloent vehicles híbrids.
La gamma d’olis Eurorepar uneix olis de base sintètics de molt alta qualitat amb additius específics per incrementar el rendiment i les propietats lubricants. La seva estructura molecular més constant redueix la fricció entre peces, en benefici de l’eficàcia i longevitat del motor.

Aquests nous olis compleixen els estàndards més exigents del mercat, respectant les normes d’ACEA, les homologacions de Groupe PSA i les especificacions pròpies de cada constructor i tot això, oferint la millor relació qualitat, preu, rendiment.

Al web www.eurorepar.com s’ha creat una eina d’ajuda a la selecció de l’oli adequat en funció del vehicle. La gamma es presenta en pràctics envasos disponibles en diferents formats: 1L, 5L i en barrils de 60L i 208L.

En total, 8 tipus d’oli permeten respondre al quadern de càrregues d’un gran nombre de constructors, per:

Vehicles particulars de gasolina, dièsel i híbrids;
Vehicles amb i sense sistema de protecció d’emissions;
Turbo i injecció directa;
Vehicles utilitaris lleugers;
Condicions d’utilització tant en carretera com en ciutat;
La nova gamma d’olis per al motor Eurorepar ja està disponible a Europa i es pot demanar via Service Box o a través de les plaques Distrigo.

L’ambició de Groupe PSA en matèria aftermarket és posicionar-se com el proveïdor de peces i serveis de referència del mercat. Amb aquest objectiu treballa Distrigo, amb el desplegament de les estratègies i canals multimarca en línia amb el pla estratègic “Push to Pass”, donant solució a qualsevol vehicle sense importar marca, pressupost o edat del vehicle.