
Nova generació de Hyundai i30 Wagon: elegància i versatilitat
La nova versió familiar serà el proper membre de la família i30, després del llançament de cinc portes.
El Saló Internacional de l’Automòbil de Ginebra serà l’escenari per a la presentació de la Nova Generació Hyundai i30 Wagon. El nou membre de la família i30 manté el disseny atemporal del seu germà de cinc portes, afegint elegància i versatilitat en el seu estil de carrosseria.
“Dissenyat, desenvolupat, provat i fabricat a Europa, la nova generació Hyundai i30 és el cotxe ADN de Hyundai Motor a Europa”, diu Thomas A. Schmid, director d’Operacions de Hyundai Motor Europe. “L’i30 va ser creat com el nou cotxe de la gent. És més que un model – és una família de cotxes, que consta de quatre tipus de carrosseria amb caràcters únics units per un disseny coherent, atemporal. Amb el nou i30 Wagon estem oferint elegància i versatilitat per a tots “.
“La Nova Generació i30 Wagon parla del llenguatge de la família i30 en termes de disseny, i porta la nova identitat de la família Hyundai – la graella en cascada”, explica Thomas Bürkle, Dissenyador Cap de Hyundai del Centre del Disseny Europeu. “La línia del sostre i les proporcions dinàmiques donen al cotxe una silueta gairebé semblant a un coupé. Xatejar elegant i dinàmic s’emfatitza encara més per un marc cromat que envolta les finestres laterals”.
En combinació amb els fars i els llums diürnes de LED, la nova generació i30 Wagon té una forta presència visual.
Alta versatilitat amb un dels maleters més grans del segment
L’elegant disseny de l’i30 Wagon no compromet l’espai del maleter: amb 602 litres d’espai i 1.650 litres amb els seients abatuts, té un dels maleters més grans del segment. La versatilitat es veu reforçada per l’espai d’emmagatzematge addicional sota del maleter amb diversos compartiments.
La longitud total del cotxe és de 4,585 mm (versió de 5 portes: 4,340 mm), l’alçada és de 1.465 mm (1.475 mm amb cremallera). L’amplada total de 1.795 mm i la distància entre eixos de 2.650 mm són les mateixes que les de cinc portes.
El millor paquet de seguretat de la seva classe
Hyundai Motor ofereix els últims avenços en tecnologia de seguretat activa i connectivitat a la Nova Generació i30 Wagon. L’i30 ofereix els màxims estàndards en seguretat activa, com la Frenada Autònoma d’Emergència, Detector de Fatiga del conductor, Assistència de Llum en Carretera i Sistema d’Assistència de Manteniment de Carril.
Utilitzant sensors de cambra, el sistema de frenada Autònoma d’Emergència (AEB) funciona en tres fases. En primer lloc adverteix al conductor visual i acústicament, controlant la frenada quan hi ha perill de col·lisió i aplicant la màxima força de frenada per evitar una col·lisió o minimitzant el dany quan una col·lisió és inevitable. El reconeixement opcional de vianants utilitza un radar frontal i evita o disminueix les conseqüències d’un impacte amb un vianant.
Sistema de detecció de fatiga del conductor (DAA) .Aquest sistema detecta símptomes de distracció per fatiga al conductor per evitar possibles accidents.
El Sistema Avançat de Control de Creuer Intel·ligent (ASCC) manté una velocitat i una distància constant amb el vehicle que el precedeix accelerant i frenant automàticament fins a 180 km / h. Si el trànsit s’atura, el sistema aplica el fre fins que l’automòbil es deté i accelera a la velocitat desitjada tan aviat com el carril aquest buidat. El Detector de Angle Mort (BSD) controlant els angles del darrere i, si es detecta un altre vehicle, apareix un avís visual en els miralls exteriors.
El Sistema d’Alerta de Trànsit Posterior (RCTA) redueix el risc de col·lisió amb vehicles que s’aproximen al maniobrar marxa enrere en zones estretes i d’escassa visibilitat.
El Sistema d’Assistència de Manteniment de Carril (LKAS) alerta al conductor quan es realitzen moviments perillosos a més de 60 km / h mitjançant la detecció de la posició del vehicle. El sistema LDWS emet una alarma abans que el vehicle trepitgi la línia blanca, gris o blau o les línies en relleu de la vora de la carretera, mentre que el sistema LKAS avisa el conductor acústica i visualment abans de corregir la direcció per tornar el cotxe a una posició segura.
La Funció d’Informació de Límit de Velocitat (SLIF) identifica els senyals de velocitat de la carretera i mostra el límit de velocitat en temps real. La informació es mostra tant a la pantalla del sistema de navegació com en el grup TFT.
Sistema actiu de llums llargs (HBA) detecta tant els vehicles que s’aproximen com els vehicles que es troben en el mateix carril per davant durant la nit i canvia la llum d’encreuament segons sigui apropiat, reduint els efectes encegadors en altres conductors. Sempre que no hi hagi vehicles detectats HBA reactiva automàticament els llums altes, maximitzant el rang de visió del conductor.