Nous motors Euro 6 per a Fiat Ducato i Doblò
Fiat Ducato, el best-seller que, 35 anys i 6 generacions més tard, segueix sent el millor company de viatges i treball per a més de 2,9 milions de clients que l’han comprat des de 1981. Per continuar en els primers llocs del segment , el 2014 el model es va redissenyar per acomodar els nous requisits dels clients, oferint-los més tecnologia, més eficiència i més valor.
L’alt nivell d’eficiència del Ducato s’ha aconseguit gràcies a la seva renovada gamma de motors, tots ells adaptats a l’exigent normativa anticontaminació Euro6, el que unida a l’exclusiva estratègia d ‘ “una missió – un motor” que ha implementat Fiat Professional, confirma el liderat del Ducato en el seu segment. Fiat Professional ha elegit que cada missió disposi del motor més adequat, adaptant les tecnologies als seus nous motors Euro 6 d’acord als requisits específics de cada client.
La gamma de motors dièsel comença amb 4 turbodièsel dotats de tecnologia LPEGR (Low pressure EGR) sense necessitat de Adblue. Un 2.0 Multijet II LPEGR amb 115 CV i 290 Nm de parell, dotat de transmissió manual de sis velocitats, el downsizing econòmic i d’excel·lents prestacions, optimitzat per a la ciutat. Un 2.3 Multijet II LPEGR de 130 CV, amb parell màxim de 320 Nm, la solució idònia per a ús mixt – àgil en el trànsit, excel·lent per a llargs viatges. El tercer motor de la gamma és el 2.3 Multijet II LPEGR amb 150 CV, i parell màxim de 380 Nm; en altres paraules, el “millor de la seva categoria” pel que fa a consum i prestacions: perfecte per als treball més exigents. Com topall de la gamma de motors amb tecnologia LPEGR hi ha el nou 2.3 Multijet II LPEGR de 180 CV, i un parell de 400 Nm, capaç de satisfer als professionals que busquen les màximes prestacions de potència i parell. La gamma dièsel es completa amb un cinquè motor 2.3 Multijet II de 150 cv i 380 Nm de parell, amb tecnologia SCR (Selective Catalytic Reduction) amb Adblue per aconseguir la màxima reducció d’emissions de NOx.
Va doblegar Càrrec, la millor manera de treballar
El Doblò Càrrec, la quarta generació d’aquest vehicle Fiat Professional, ofereix una major funcionalitat, un millor rendiment i un major valor afegit. Amb aquestes directrius, Fiat Professional ha concebut un vehicle que es troba al capdamunt de la seva classe en termes de rendiment i de característiques funcionals, de càrrega útil i de productivitat, de baixos nivells de consum i de costos de funcionament reduïts. Gràcies a aquestes característiques avantatjoses i a un cost total de propietat més convenient, el Doblò Càrrec resulta un vehicle fiable, únic i amb un major valor per al client.
La gamma més extensa del segment
En funció dels diferents mercats, la gamma consta de quatre versions de carrosseria (Càrrec, Combi, Xassís plancher i Workup), dues versions d’altura, dues longituds diferents, dues batalles i una generosa sèrie de set motors. La gamma del Doblò Càrrec comprèn quatre motors turbo dièsel – 1.3 litres MultiJet II (80 CV o 95 CV), 1.6 litres MultiJet II (105 CV o 120 CV) – i un motor de gasolina: 95 CV 1.4 litres. Completa la línia el motor de doble combustible gasolina / metà 120 CV 1.4 litres turbojet. Tots els motors són Euro 6. En particular, els motors dièsel vénen de la segona generació dels motors MultiJet, la qual cosa vol dir tecnologia, rendiment i eficiència de costos. A més, el motor 1.3 MultiJet II (80 CV i 95 HCV) i el 1.6 litres MultiJet II (105 CV i 120 CV) estan disponibles en la versió “EcoJet” i ofereixen una reducció considerable dels nivells de consum i d’emissió, gràcies a la implementació del sistema Start & Stop, pneumàtics amb baixa resistència al rodatge, oli de baixa viscositat, alternador intel·ligent, bomba d’oli de desplaçament variable i paquet aerodinàmic. Tot això ajuda a reduir els nivells de consum fins a un 9% en la versió de 1.3 i fins a un 12% en la de 1.6.