OPERACIÓ Cirila: CITROËN I SEU SERVEI POSTVENDA rescaten la FURGONETA Dyane 6 400 D'L'AVI GABRIEL

OPERACIÓ Cirila: CITROËN I SEU SERVEI POSTVENDA rescaten la FURGONETA Dyane 6 400 D’L’AVI GABRIEL

La vida d’una marca no només està formada per la història dels seus productes o un conjunt de resultats financers i comercials.

1464/5000El centenari de Citroën també és una oportunitat per celebrar cent anys d’històries humanes, de relacions úniques que s’han anat teixint entre els vehicles de la marca i les persones que els condueixen i que van molt més enllà de el moment de la compra venda.

· La “Cirila” de l’avi Gabriel és un exemple d’aquestes històries personals i intransferibles, en què la polivalència i les prestacions d’un Citroën el converteixen en un membre més de la família, tant a la feina com en les primeres vacances a la platja.

· Nascut a el mateix temps que la marca, el Servei Postvenda de Citroën ha estat pioner en aspectes decisius en el món de l’automòbil, sempre donant resposta a les necessitats de les persones i inspirat en elles. Per celebrar el seu centenari, retrocedeix 40 anys en el temps per tornar el Citroën Dyane 6 400 de l’avi Gabriel als seus dies d’esplendor.

“Tinc molt bons records de” La Cirila “. Per a mi, és molt més que una furgoneta: ha estat aquí en moments molt importants de la meva vida: va ser el vehicle en el qual vaig aprendre a conduir a el tornar de el servei militar, el que em va portar a conèixer el mar quan tenia 20 anys, un company de treball fiable que carregava cabassos de raïm i sacs d’ordi i que mai s’encallava en el fang … Des que el meu pare el va comprar el 1979, va ser un membre més de la família, en el bo i en el dolent “. Juan Mata, propietari de l’Citroën Dyane 6 400 restaurat per Tallers Alcántara Alsanco.